نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

مد در راهروی های کاخ جشنواره، از لباس های ایرانی تا بوت های چرم

همراه با تصاویر: اولین گزارش جامع سرویس مد "کافه سینما" از پوشش هنرمندان در جشنواره فیلم فجر/ مد در راهروی های کاخ جشنواره، از لباس های ایرانی تا بوت های چرم/ انتخاب‌های فعلی ما: پوشش رعنا آزادی‌ور و نوید محمدزاده
  

کافه سینما، سرویس مد: با گذشت، پنج روز از آغاز سی و سومین جشنواره فیلم فجر، سرویس مد کافه سینما، با نگاهی به پوشش هنرمندان در این چند روز در برج میلاد، گزارشی مصور و جذاب برای شما علاقه مندان دنیای فشن تدارک دیده است.

 به گزارش سرویس مد کافه سینما، به نظر می رسد بانوان هنرمند و هنرپیشه، همچنان به مد فیلم های ایرانی عادت دارند. پوشیدن دامن و کت های ناهماهنگ، از محسوس ترین روندهایی است که در پوشش بانوان هنرمند حاضر در برج میلاد به چشم می خورد:

p19d3lsg1a1vact3ptqrncjfh8-side

یکی دیگر از مدهای امسال، پوشیدن چکمه و بوت است که با توجه به فصل زمستان و اقبال عمومی زنان ایرانی و فرنگی از استفاده از بوت، مد عجیبی به شمار نمی رود:

DSC 9529-side

و اما  بعد از این گزارش ها، به انتخاب های ویژه سرویس مد کافه سینما از پوشش های چند روز اخیر در برج میلاد می رسیم.

1۵1-checker

برخی از هنرمندان ما، به پوشش های اسپرت علاقه بیشتری نشان می دهند. پوشش اسپرت اگرچه برای مراسیم چون فرش قرمز و افتتاحیه ها و اختتامیه ها مناسب به نظر نمی رسد، اما با کمی سلیقه و درایت می توان از آن پوششی شکیل ساخت. سرویس مد تیپ ساده قرمز و مشکی مهناز افشار و تیپ اسپرت پانته آ بهرام را که با هوشمندی، بارانی و چکمه و کیفش را از یک طیف رنگی انتخاب کرده است،  را می پسندد، اما در مورد پوشش سوم نظرمان منفی است.

DSC 8403-checker

رعنا آزادی ور، همیشه یکی از بانوان خوش پوش مراسم سینمایی بوده است. امسال نیز با کاپ کرم رنگش و ست کردنش با شلوار، بلوز، شال و کیف سیاه، از پوشش های محبوب سرویس مد کافه سنیما شده است، اما در تصویر بعدی، نکته ای که به نظر می آید افراط  است، دو تکه رنگی در بالا و پایین لباس، حتی اگر در یک طیف رنگی باشند، از لحاظ قوانین دنیای مد، اشتباه به شمار می رود. اکر این چکمه رنگی با بالاتنه ساده و مشکی ، یا مانتو چرمی با یک پایین تنه ساده ست می شد، نتیجه بهتری به دست می آمد.

DSC 9551-checker

یکی دیگر از پوشش های منتخب سرویس مد کافه سینما، پالتوی مشکی مینا وحید، هنرپیشه فیلم دوران عاشقی است که همان طور که در سال های پیش گفتیم، با کمی تزیینات طلایی روی شانه ها و سینه و یقه، از سادگی بیش از اندازه در آمده و پوششی شیک و ساده را رقم می زند.

DSC 9998-checker

سرویس مد کافه سینما اگرچه ست کلی لباس خانم سحر دولتشاهی را نمی پسندد، اما  روسری و گل سینه های هماهنگ با آن را تحسین می کند.

p19d98i7muio4143f1h621c6edl4-checker

نظر سرویس مد کافه سنیما درباره پوشش ساره بیات، هنرپیشه پرکار این دوره از جشنواره فیلم فجر در این دو عکس باهم متفاوت است. مانتوی سفید جلو بازخانم بیات و ست کردنش با بقیه اجزا پوشش که سیاه است، اگرچه انتخابی بی خطر به شمار می رود، اما شیک و زیباست. اما پوشش سمت چپی را به دلیل ناهماهنگی کت و دامن نمی پسندیم.

p19d98i7ne5qhdq5190f1rgj1sdp8-checker

مانتوها و پالتوهای سنتی و نیمه سنتی، با طرح های اکثرا تکراری متشکل از نقوش مینیاتور و طراحی ایرانی، از دیرباز در بین هنرمندان مرسوم بوده و حتی در بین مردم به پوشش هنری معروف است. با این همه سرویس مد کافه سنیما معتقد است، هر طرح ایرانی لزوما زیبا و چشم نواز نیست. به نظر می رسد طراحان لباس های هنری، به دلیل محدودیت نقوش و طرح و نگارهای ایرانی، که در این سال ها مکررا استفاده شده است، به دنبال خلاقیت هستند، اما باید بدانیم هر ترکیب رنگ و طرح نامربوطی، خلاقیت نام ندارد. پوشش خانم نیکی کریمی در سمت راست که از پارچه مخمل سورمه ای دوخته شده است را نسبت به پوشش سمت چپ و البته ناهماهنگی اش با کیف و کفش وشلوار جین، بیشتر می پسندیم.

p19dbo1s5e1gqm1so2so616es1akq9-checker

این تصاویر هم نمونه دیگری از طراحی های ایرانی این سالهاست که دربین بانوان هنرمند طرفداران زیادی دارد، اما به نظر می رسد سال به سال از خلاقیت و تنوع و تازگی شان کاسته می شود. در این تصاویر، پوشش خانم مهتاب کرامتی که ترکیبی از رنگ مشکی و رنگ های قرمز، زرد و نارنجی است را بیشتر از پوشش خانم طناز طباطبایی دوست داریم که به نظر ناموزون و ناهماهنگ می آید.

p19dbo1s54p75dvfvjk79q1l135-checker

آنا نعمتی هم تا به حال چندین بار در لیست خوش پوش های سرویس مد کافه سنیما قرار گرفته است. در مورد این کاپ اما، اگرچه رنگ و ترکیب بندی بالاتنه را دوست داریم، اما به نظرمی رسد، دنباله ی بلند لباس و آستین های بسیار گشادش، آن را از شکل ایده آل خارج کرده است.

p19dbo1s5phme1hje1c9bnru1sqfg

سه نمونه مناسب از سه سلیقه و تیپ متفاوت در یک تصویر.

و اما حالا به مردان خوش پوش چهار روز ابتدایی جشنواره فیلم فجر در برج میلاد می پردازیم:

DSC 8631-checker

همان طور که گغتیم کت های چرم نه امسال، که چندسالی است از پوشش های محبوب ستارگان و هنرمندان در سراسر جهان به شمار می رود. در تصویر راست، یک کت چرم قهوه ای به سادگی با شلوار کرم و بلوز سفید ست شده و ترکیبی زیبا به وجود آورده است.

نوید محمد زاده که تصویرش را در میان عکس می بینید، از آن دست هنرمندانی است که مانند مهناز افشار تیپ و سلیقه خاص خودشان را دارند. از میان تیپ های این هنرمند با شلوارهای گشاد، کت های بلند و چکمه های ساق دار، تیپ ساده او در این تصویر را بیشتر می پسندیم. یک سادگی جالب که در عین متفاوت بودن، توی ذوق هم نمی زند.

بهرنگ علوی هم در این چند روز نشان داده، قوانین دنیای مد درباره هارمونی و ترکیب را  می شناسد و به موقع از هارمونی یا تضاد رنگ ها استفاده می کند.

15

در آخر هم تصویری از پوشش ساده ولی شیک آقای همایون ارشادی برایتان منتشر می کنیم تا همیشه به این نکته کلیدی دنیای فشن توجه کنیم که: زیبایی در سادگی است.



caffecinema.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.