نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

اگر کی‌روش‌ می‌خواست‌ در تیم‌ ملی‌ بودم

گل‌محمدی:رفتم با درخشان دست دهم، اما او به رختکن رفت!

اگر کی‌روش‌ می‌خواست‌ در تیم‌ ملی‌ بودم


یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن آمار پیروزی در دو دیدار لیگ و حذفی مقابل هریک از دیدار های استقلال و پرسپولیس را دارد.


گل محمدی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: من دقیقا نمی دانم در مورد اینکه آقای آقاجانیان از قول کی روش گفته کاش من در استرالیا بودم، نمی دانم چه بگویم. خود من خیلی دلم می خواست که در جام جهانی همراه او باشم. چون فکر می کنم که جام جهانی می توانست تجربه خوبی برای مربیگری من باشد. در اما در کل فکر می کنم که اگر آقای کی روش می خواست من می توانستم با او کار کنم.
  
4 بار استقلال و پرسپولیس را بردم

اینکه من موفق شدم در این فصل دو بار استقلال و دوبار پرسپولیس را شکست دهم یا همینطور در فصل گذشته که در نفت بودم در مقابل این دو تیم به برتری رسیدم. بخاطر این است که شناخت خوبی از آنها دارم. البته از سایر تیمهای لیگ هم شناخت دارم. اما خب شناخت از دو تیم قرمز و آبی، مخصوصا پرسپولیس دارم . ضمن اینکه معمولا انگیزه بازیکنان هم برای بازی مقابل این دو تیم خیلی زیاد است.

از پیروزی مقابل پرسپولیس خوشحال نمی شوم

همانطور که بارها گفته ام. از پیروزی مقابل پرسپولیس هیچ وقت خوشحال نمی شوم. همیشه هم همین رفتار را در مقابل پیروزی برابر این تیم داشته ام که خیلی خوشحالی نمی کنم. به احترام سالهایی که در این تیم بازی و مربیگری کردم و همچنین احترام به هواداران این تینم، هیچ وقت شادی نمی کنم.

پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت

من نمی دانم چرا پرسپولیسی ها عنوان کردند که ذوب آهن در دیدار برابر آنها موقعیت نداشته است. چون اصلا اینطور نیست. پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت. ما در همان نیمه اول 3،4 موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. البته آنها در نیمه دوم 1،2 موقعیت داشتند که مهار شد و در نهایت ما یک گل زدیم و توانستیم بازی را اداره کنیم و در نهایت 3 امتیاز به دست آوردیم و خوشبختانه دور برگشت را با برد شروع کردیم.

نتوانستم با درخشان احوالپرسی کنم!

قبل از بازی ذوب آهن با پرسپولیس، من به احترام کسوت آقای درخشان و اینکه مهمان ما بودند سمت نیمکت پرسپولیس رفتم. اما دیدم آقای درخشان در کمال تعجب به سمت رختکن رفته است. اما من به احترام نیمکت پرسپولیس با کمکهای او و بازیکنان دست دادم. اما خب با خود آقای درخشان نتوانستم احوالپرسی کنم.

دوست داشتم در جام جهانی همراه کی روش باشم

من مصاحبه آقای آقاجانیان با ورزش سه را خواندم. اما دقیقا نمی دانم که هدف آقای کی روش از بازگو کردن این مساله که اگر من و یا دایی و غیره در استرالیا بودیم می توانستیم به تیم کمک کنیم، چیست؟ یا اینکه چه کمکی از دست ما بر می آمد؟ امااز اینکه از ما اسم برده، خوشحال هستم، دستشان درد نکنه. واقعا نمی دانم که باید چه بگویم ! من در جام جهانی خیلی دوست داشتم که همراه کی روش باشم و فکر می کنم می توانستم تجربیات گران بهایی در آن مقطع به دست بیاورم که اتفاقاتی افتاد که من در آن مقطع در تیم نبودم که فکر می کنم اگر خود آقای کی روش می خواست ما می توانستیم با هم کار کنیم. حالا درست یا غلط متاسفانه این اتفاق نیفتاد.اما حالا از اینکه عنوان کرده ما می توانستیم به تیم ملی کمک کنیم، متشکرم.

بهترین گزینه برای ایران کی روش است

من فکر می کنم در این مقطعی که در آن هستیم،بهترین گزینه برای تیم ملی خود آقای کی روش است. چون او چهار سال در ایران بوده و نسبت به فرهنگ و فوتبال ایران شناخت کافی دارد. از نظر من بهترین گزینه کی روش است اما اینکه فدراسیون بخواهد قرارداد او را بررسی کند یا تصمیم دیگری بگیرد دیگر تصمیمی است که باید مسئولین فدراسیون بگیرند.
مرجع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.