نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

طرز تهیه خورش لوبیا سبز


مواد لازم:

پیاز: 1 عدد
گوشت گیاهی
لوبیا سبز : یک دسته بزرگ خرد شده به اندازه 2 سانتی  
رب : 1 قاشق غذا خوری
نمک فلفل زردچوبه
جعفری : ریز خرد شده نیم پیمانه
لیمو امانی : 1-2 عدد

من یک دوست اشووری بسیار خوش سلیقه  دارم در ایران, که هر وقتی میرفتم خونشون این خورشت خوشمزه رو برام میپخت دیروز  داشتم باهاش حرف میزنم یهو یادم افتاد دستور خورشت رو ازش بگیرم توی خونه همه عاشق طعم این خورشت شدن.
اینم مثل هر خورشت دیگه ای گوشت داره توش اما چون من گیاه خوار هستم از گوشت گیاهی استفاده کردم 
پیاز رو خرد کنید و در روغن سرخ کنید تکه های گوشت رو بهش اضافه کنید و تفت بدید تا کمی سرخ بشن زردچوبه و فلفل بزنید رب بزنید جعفری ریز خرد شده رو بهش اضافه کنید و تفت بدید حالا اب بریزید و بزارید بجوش بیاد . و کمی گوشتمون بپزه اما چون گوشت گیاهی نیاز به پخت نداره زیاد زمان ندید بهش

حالا لوبیا های خرد شده رو همراه با لیمو های دو نیم شده به خورشت اضافه کنید در خورشت رو بزارید و بزارید تا خوب لوبیا ها بپزن و اب خورشت کم بشه این خورشت نباید زیاد ابکی باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.