نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

حاشیه و پیش بازی بایرن مونیخ یوونتوس؛ ایستگاه اول، تورین

دو تیم بایرن مونیخ و یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در تورین به مصاف هم خواهند رفت.
زمان و مکان بازی
روزساعتمکان
سه شنبه 4 اسفند 139423:15استادیوم یوونتوس
  بایرن مونیخ و یوونتوس در شرایطی به مصاف هم می روند که هر دو صدرنشینان فعلی لیگ های داخلی خود هستند و بایرن مونیخ با فاصله امتیازی زیاد نسبت به تیم رده دومی دورتموند شرایط خوبی برای قهرمانی دوباره در بوندسلیگا دارد. 

  در طرف مقابل هم یوونتوس با دو  امتیاز بیشتر از ناپولی در صدرجدول رده بندی سری آ با یک بازی بیشتر قرار دارد و پس از پانزده پیروزی پیاپی در سری آ، جمعه شب در مقابل بولونیا متوقف شد. 

در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ با کسب 5 پیروزی و پذیرش یک شکست، با 15 امتیاز به عنوان صدرنشین از گروهش راهی این مرحله شده و یوونتوس هم با 3 برد، 2 تساوی و 1 شکست و 11 امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه خود به این مرحله از رقابت ها صعود کرده اند. 

 

ترکیب احتمالی از دید WhoScored

غایبین یوونتوس: آساموا، کاسرس، ساندرو، کیه لینی (مصدومیت)

غایبین بایرن مونیخ: مارتینز، بادستوبر، بواتنگ (مصدومیت)

 

تقابل های پیشین دو تیم 

دو تیم از سال 2003 به بعد 8 بار رو در روی هم قرار گرفته اند که 3 پیروزی برای یوونتوس، 1 تساوی و 4 پیروزی برای بایرن مونیخ در این بازی های رو در رو رقم خورده است. 

یوونتوس در فصل 2004-2005 به صورت رفت و برگشت موفق به شکست دادن بایرن مونیخ با نتایج 1-0 شده است. بایرن مونیخ هم فصل 2012 که در پایان سه گانه را با یوپ هاینکس فتح کرد، رفت و برگشت یوونتوس را 4-0 مغلوب کرده بود.  

یوونتوس سه بازی اخیر مقابل بایرن مونیخ را واگذار کرده است. 

 

 

نکات جالب مربوط به بازی

یوونتوس برای دومین بار پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعدی صعود می کند، برای نخستین بار از سال 2005-2006 و سقوط به سری ب.

بایرن مونیخ، برای هشتمین بار پیاپی به این مرحله از رقابت ها صعود می کند.  از شش فصل اخیر، بایرن مونیخ در 5 فصل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

بایرن مونیخ در دو بازی اخیر در تورین، 6 گل به ثمر رسانده است و 1 گل دریافت کرده است.

یوونتوس در 4 بازی اخیرش مقابل بایرن مونیخ 3 شکست و 1 تساوی را تجربه کرده و بدون پیروزی است. آخرین پیروزی آن ها به نوامبر 2005 برمی گردد که آن ها با دو گل ترزگه 2-1 بایرن مونیخ را مغلوب کردند. 

یوونتوس در کنار رئال مادرید و PSG در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، در خانه گلی دریافت نکرده اند.

یوونتوس تنها شش گل در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند که از 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم کمترین گل زده را دارد. 

یوونتوس از 34 بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان تنها دو بازی را واگذار کرد که و هر دوبار نیز مقابل بایرن مونیخ بوده است. (22 برد و 10 تساوی)

بایرن مونیخ در پنج دیدار اخیر خارج از خانه اش در لیگ قهرمانان اروپا بدون پیروزی است، (2 تساوی و 3 شکست)

آخرین شکست خانگی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم یوونتوس به دیدار مقابل بایرن مونیخ در فصل 2012 بازم یگردد. 

بایرن مونیخ در کنار رئال مادرید با 19 گل زده بهترین خط حمله این تورنمنت را در اختیار دارند.

آلوارو موراتا در هشت بازی که در لیگ قهرمانان اروپا از ابتدا بازی کرده است، موفق به گلزنی شده است.

لواندوفسکی از اولین حضورش در لیگ قهرمانان در سال 2011 تاکنون 30 گل به ثمر رسانده است، تنها رونالدو با 60 و مسی با 43 از او آمار بهتری را به ثبت رسانده اند.

این بازی صدمین بازی لام در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. 
 

پیش بینی هواسکورد

یوونتوس 2-2 بایرن مونیخ


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.