نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

گزارش زنده : نتیجه بازی لیورپول و لسترسیتی 94.11.14

لستر 2-0 لیورپول

شکست لیورپول در خانه لسترسیتی


دیدار تیم های لستر و لیورپول لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود لستر خاتمه یافت تا این تیم 50 امتیازی شده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد.


 لسترسیتی به عنوان صدرنشین لیگ برتر با 47 امتیاز، میزبان لیورپول رده هفتمی بود. هر دو تیم بازی هفته گذشته خود را پیروز شده و با روحیه به مصاف هم آمده بودند بخصوص لیورپول که چهارشنبه گذشته موفق به راهیابی به فینال جام اتحادیه نیز شده بود. لستر بازی رفت را در زمین لیورپول 1-0 به این تیم باخته بود و انگیزه های بالایی برای گرفتن انتقام داشت.
  
بازی متعادل از سوی هر دو تیم شروع شد اما این لستر بود که اولین موقعیت جدی بازی را خلق کرد. دقیقه 7 اوکازاکی روی سانتر واردی با ضربه سر دروازه لیورپول را تهدید کرد اما مینیوله به شکل معجزه آسایی این توپ را به کرنر فرستاد.

6 دقیقه بعد محرز می توانست لستر را پیش بیندازد اما بازهم این مینیوله بود که با واکنش خوب خود مانع گلزنی میزبان شد. پس از این دو موقعیت خوب لستر، لیورپول توسط میلنر و موره نو خودی نشان داد اما شوت های این دو بازیکن راهی به دروزاه پیدا نکردند.

لستر دقیقه 33 بهترین بخت گلزنی خود را با درخشش دوباره مینیوله از دست داد، شوت سهمگین ستاره الجزایری را مینیوله با دست مخالف راهی کرنر کرد تا حساب کار بدون گل باقی بماند. نتیجه ای که تا پایان نیمه اول نیز حفظ شد.



نیمه دوم را لیورپولی ها بهتر آغاز کردند و در ده دقیقه ابتدایی می توانستند دو بار توسط موره نو و فیرمینو به گل دست یابند اما کاسپر اشمایکل با واکنش های خوب خود مانع از این امر شد. در حالیکه لیورپول روی دروازه لستر خیمه زده بود این تیم میزبان بود که طی یک ضد حمله به گل رسید.

پاس عالی و 50 متری ریاض محرز در قسمت راست زمین به واردی رسید که به خوبی از لوورن خود را جدا کرده بود؛ آقای گل فعلی انگلیس بدون معطلی به توپ ضربه زد و شوت استثنایی او وارد دروازه لیورپول شد تا لستر 1-0 پیش بیفتد. لستر ده دقیقه بعد می توانست توسط اوکازاکی کار را دو برابر کند اما بی دقتی این بازیکن باعث شد حساب کار 1-0 باقی بماند.

دقیقه 71 سرانجام لستر به گل دوم خود نیز دست یافت. ضربه اوکازاکی پس از برخورد به ساخو منحرف شد و جیمی واردی با فرصت طلبی موفق شد درون محوطه جریمه خود را به این توپ رسانده و آن را به دور از دستان مینیوله به طاق دروازه لیورپول برساند. واردی با این دو گل تعداد گل هایش را به 18 رساند.

تلاش لیورپول برای جبران عقب افتادگی نتیجه ای نداشت و در نهایت لستر موفق شد با همان دو گل پیروز این بازی شود. شاگردان رانیری با کسب این پیروزی 50 امتیاز شده و صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند. لیورپول هم 34 امتیازی باقی ماند.

ترکیب اصلی لسترسیتی و لیورپول


تیم های لسترسیتی و لیورپول از ساعت 23.15 در پاور استادیوم به مصاف هم خواهند رفت.


ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر اعلام شده است:

لستر: اشمایکل، فوکس، مورگان، سیمپسون، هوث، درینک واتر، آلبرایتون، کانته، اوکازاکی، واردی، محرز


لیورپول: مینیوله، کلاین، لوورن، ساخو، موره نو، لوکاس، هندرسون، جان، میلنر، لالانا، فیرمینو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.