نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

فال روز سه شنبه 19 خرداد 94 | فال روزانه 1394

فال روز سه شنبه 19 خرداد 94 | فال روزانه 1394


فال-2

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین فروردین

امروز زندگی برای تان کمی پیچیده تر از قبل خواهد شد، زیرا نمی توانید حواس تان را متمرکز کنید و جلوی هیجانات احساسی خود را بگیرید. حس و حالی که اکنون دارید چنان پرقدرت است که توانسته هوشیاری تان را از شما بگیرد، پس به راحتی نمی توانید با مسایل اطراف تان دست و پنجه نرم کنید. البته این حس برای تان آزاردهنده است، اما سعی کنید از این   تجربه درس بگیرید.شاید امروز فکر بسیار درخشانی داشته باشید اما نتوانید هیچ کجا از آن استفاده کنید. متناقضاً، هر چه بیشتر طرح خود را برای دیگران تشریح کنید، آنها کمتر نسبت به مزیت آن متقاعد می‌شوند. این به این معنی نیست که آنها با موقعیت شما مخالفند بلکه آنها مطمئن نیستند که شما بتوانید استراتژی خود را به یک طرح کاملاً عملی تبدیل کنید.گرچه دائماً به این فکر می‌افتید که خواسته اتان را تحقق ببخشید اما آن را برای بعد نگه دارید. اکنون بهتر است اول با راهکارهایی آن را پیش ببرید.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین اردیبهشت

امروز روابط تان با دیگران در کانون توجه قرار دارند و آن چه در این روابط اهمیت دارد سادگی و امنیت است. اگر چیزی روح و روان شما را تحت تأثیر نگذارد نمی توانید از آن لذت ببرید. سعی کنید در روابط تان به دنبال معنی و مفهوم بگردید و فقط در پی لذت های جسمانی نباشید. مسیری که طی می کنید زمانی ثمربخش خواهد بود که از صمیم قلب و با صداقت حرف دل تان را بزنید.حتی اگر فکر می‌کنید که دوست دارید فردی بسیار واقع بین باشید، امروز نباید تا این حد در مورد آن مصمم باشید. ابتدا می‌توانید دیگران را متقاعد کنید که درباره ی کاری که می‌خواهید انجام دهید همه چیز را می‌دانید اما هر چه می‌گذرد آنها را بدتر گیج می‌کنید و این باعث ایجاد تناقض در حرفهایتان می‌شود. اکنون می‌توانید یک مفهوم پیچیده را توضیح دهید اما احتمالاً می‌بینید که اگر جنبه های ساده ی آن را توضیح بدهید بدتر چالش زا می‌شود. اگر ممکن است بگذارید یک نفر دیگر برای مدتی کنترل آن را بدست بگیرد.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین خرداد

امروز دوست دارید برنامه هایی بریزید تا کمی خوش گذرانی کنید، اما به نظر می رسد که این تصمیم امکان پذیر نباشد. مسایل کاری آن چنان در هم گره خورده اند که اکنون هیچ راهی برای فرار مسؤلیت های تان وجود ندارد. اگرچه حضور فیزیکی شما در محل کار مؤثر است، اما نیازی نیست که همه ی توجه تان را به کار بدهید. راهکاری که به شما پیشنهاد می شود این است که به دنیای خیالات تان پناه ببرید و به کسی هم چیزی در این باره نگویید. به این ترتیب می توانید هم زمان در دنیای واقعی و دنیای خیالات تان حضور داشته باشید. گرچه سیاره مریخ شما دوباره بعد از هفته گذشته به سرعت خود ادامه داده است اما امروز دوباره بامبول درآورده و از یک طرف سیاره پیام آور لطفش شامل حال شما شده و باعث روشنی ذهن شما می‌شود و فکرهای جدید بسیار زیادی را در سر شما می‌اندازد اما همزمان یک سری تناقضاتی پیش می‌آید، حرفهای مهم را زیر لب زمزمه کرده و هاله هایی از ابهام آنچه در سر شما است را مسدود می‌کند. اکنون نسبت به آنچه می‌دانید مطمئن نباشید، یک چند روزی دست نگه دارید بعد دوباره در مورد انتخاب خود تجدید نظر کنید.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین تیر

اگر به احساسات تان توجه کنید کارآمدی شما افزایش خواهد یافت. به نظر می رسد که تمایل دارید تمام جزییات روابط تان با دیگران را بررسی کنید. اما این حساسیتی که اکنون به خرج می دهید به معنی ضعف و آسیب پذیری نیست. اجازه ندهید کسی وادارتان کند تا اسرارتان را فاش کنید. به حس ششم تان اعتماد کنید، فعلاً کمی صبر کنید تا در زمان مناسب حرف دل تان را بازگو کنید.اگر امروز می‌توانید سکوت کنید موفق خواهید شد تا از این تارپیچیده ای که دور خود تنیده اید مانند یک قهرمان بیرون بیایید. شما می‌توانید دو طرف یک مشکل را اکنون ببینید و تشخیص می‌دهید که راه حل آسانی برای آن وجود ندارد. اگر وانمود کنید که پاسخی برای آن دارید فقط باعث ناامیدی شما می‌شود. عاقلانه ترین راه این است که کمی‌ دست نگه دارید. احتمالاً مطلب مهمی ‌دارید که می‌خواهید به گفتگو اضافه کنید اما شاید به این یکی دو روز ارتباط داشته باشد.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین مرداد

اکنون در وضعیتی اجتماعی گیر افتاده اید که خودتان باعث اش بودید، اما فکر نمی کردید این قدر زیاد طول بکشد. به نظر می رسد که احساسات تان با دنیای واقعی تناقض دارند، البته باید بدانید که این وضعیت قرار نیست به این زودی ها تغییر کند. شاید عده ای به سراغ تان بیایند و از شما بخواهند کمتر سخت بگیرید و امروز را با آن ها به خوش گذرانی بروید. اگرچه آن ها قصد و نیت بدی ندارند، اما شما هم چنان مقاومت نشان خواهید داد. به علاوه می توانید در رویاهای تان فرصت های جدید شگفت انگیزی را متصور شوید که دل تان می خواهد اتفاق بیفتند، پس بدانید که آن چه در آینده اتفاق می افتد از همین رویاها آغاز خواهد شد. وقتی اهداف شما با آنچه الان در محل کارتان انجام می‌دهید هماهنگی دارد این خیلی اطمینان بخش است اما اگر اینطور نباشد می‌تواند خیلی نگران کننده باشد. این وضعیت دشوار با دخالت یک دوست یا همکار که خیلی موجه نیست می‌تواند پیچیده تر شود. حتی اگر شما بخواهید که تصمیم نهایی را خودتان بگیرید باز هم به حمایت اطرافیان نیاز دارید و امروز این اتفاق نمی‌افتد. صبور باشید تا آخر هفته همه چیز خود به خود درست می‌شود.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین شهریور

به نظر می رسد که نمی دانید گفت و گوهای امروزتان را تا کجا ادامه دهید. اگرچه دل تان می خواهد عمیقاً وارد بحث شوید، اما از طرفی دوست ندارید که اوضاع را در محل کار به آشوب بکشانید. متأسفانه امروز ممکن است یک گفت و گوی ساده به جاهایی بکشد که شما را از اهداف متعالی تان دور سازد. وقتی می خواهید خواسته ها و نیازهای تان را بیان کنید سعی کنید تا حد امکان واضح حرف بزنید، زیرا اگر پیام تان را نامفهوم انتقال دهید دیگران منظورتان را اشتباه برداشت خواهند کرد. به شما توصیه می شود که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی حد و حدودهایی را برای خودتان مشخص کنید.امروز یکی از روزهای استثنایی برای شماست که ترجیح می‌دهید به جای اینکه خیلی جدی و منطقی باشید یک داستان بگویید یا یک شعر بنویسید. دوست دارید دیگران ببینند که چقدر باهوشید.اما امروز نمی‌توانید به آسانی به این هدف برسید. نیازی نیست که با قول تعهد به آنچه نمی‌توانید انجامش دهید خودتان را برای شکست و ناامیدی آماده کنید. به خودتان اجازه دهید که خیال پردازی کرده و در رویا فرو بروید، فردا دوباره می‌توانید به دنیای واقعی برگردید.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین مهر

امروز به نظر می رسد که عقل و احساس تان با هم در تناقض اند، اما قدرت احساس تان آن قدر زیاد است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید. دوست ندارید رویاهای تان را با دیگران در میان بگذارید، زیرا نمی دانید که اگر مورد پسند قرار گرفتند باید چه واکنشی نشان دهید. اگر فکر کنید که احساس رضایت کامل دست نیافتنی است می توانید به راحتی به زندگی تان ادامه دهید، اما اگر بدانید که می توانید این خشنودی را در همین اطراف تان پیدا کنید به سختی خواهید افتاد. به شما توصیه می شود که به شک و تردیدهای تان اجازه ندهید مانع راه تان شوند و به دنبال خوشبختی راه سفر را آغاز کنید.شما قهرمان بی چون و چرای تعادل هستید. شما به دنبال هماهنگی هستید حتی زمانیکه از شما دور باشد. امروز اگر می‌خواهید در وسط مشکلات به آرامش برسید سعی کنید کارهایتان را به اتمام برسانید. به جای اینکه بیایید مرکز ثقل خود را گویی که دارید یوگا انجام می‌دهید، پیدا کنید، تصور کنید که مانند یک اسکیت بازی هستید که در حرکت است. اقبال به شما رو آورده است و سعی نکنید آن را از دست بدهید.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین آبان

بدانید که امروز نباید همه ی احساساتی را که دارید نزد دیگران آشکار کنید، زیرا اگر به آن ها اجازه دهید که از درون تان آگاه شوند امنیت شما به خطر خواهد افتاد. امروز تمایل دارید که اگر قرار است حقیقتی را فاش کنید همه چیز را درباره آن بگویید، زیرا فکر می کنید که اگر فقط بخشی از آن را بگویید ممکن است پیام تان نادرست برداشت شود. به شما توصیه می شود که کم و گزیده حرف بزنید و پیام تان را محدودتر کنید تا تأثیر بیشتری بگذارید. شما علاقه ای به بحث با کسی را ندارید که تصمیم خود را گرفته است.اصلاً نیازی به این ندارید که چیزی را به کسی ثابت کنید. اما از بحث و گفتگو کنار نایستید زیرا به ناچاراختلاف به وجود می‌آورد. و دو نفر را به جان هم می‌اندازد. شما می‌توانید به بهترین نحو با شفاف سازی درمورد عقایدتان عاقل بودن خود را نشان دهید بدون اینکه با آنها بجنگید.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین آذر

دوست ندارید تعهدات تان شما را محدود کنند، اما اگر قولی بدهید حتماً به آن عمل خواهید کرد، به همین خاطر ممکن است امروز دعوتی را رد کنید تا به انجام وظایف تان بپردازید. از طرفی اگر دیگران سر سختی نشان دهند و با شما راه نیایند آزرده خاطر خواهید شد، زیرا شرایط حاضر باعث شده که نتوانید به انجام امور دلخواه تان بپردازید. اجازه ندهید که این ناراحتی ها مانع کارآمدی شما شوند، سعی کنید در ابتدای روز وظایف تان را انجام دهید تا فرصت کافی برای خودتان هم داشته باشید.امروز روز جالبی برای شما خواهد بود پس سعی نکنید که دو مقوله‌ی متقاوت را تجربه کنید. از یک طرف، شما مانند دانشمندی می‌مانید که دو حالت تجزیه ای و منفصل را مشاهده می‌کند.و از طرف دیگر، مانند بازیگری می‌مانید که دنیای عجیبی دارد و تحت تأثیر حرکاتی قرار گرفته است. هردوی این روشها با ارزشند پس با آگاهی کامل آنها را در ذهن خود زمزمه کنید و بدون اینکه بلند آن را بخوانید در دلتان جاری سازید.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین دی

همکاران تان اکنون انتظارات زیادی از شما دارند، پس بهتر است بازی و تفریح را به وقت دیگری موکول کنید. شاید در نحوه ی پاسخ به آن ها دچار تردید شوید، زیرا به نظر می رسد که حرف دل شان و خواسته های شان را روراست به شما نمی گویند. هر کاری هم که بکنید به این رویه ادامه خواهند داد. به شما توصیه می شود که فعلاً به طور جدی به کارتان مشغول شوید تا بتوانید رویاهای تان را به واقعیت تبدیل کنید. امروز می‌خواهید روی عقل سلیم خود حساب کنید. همانطور که ماه آن را نشان می‌دهد. اما به نظر می‌رسد که موقتاً توانایی تشخیص خود در مورد جدا کردن مهره های غیر اصلی که در ذهن شما وول می‌خورند را از دست داده اید. شما طبیعتاً می‌توانید به آسانی فاصله ی بین حقیقت و دروغ را حفظ کنید اما الان هر دوی آن در واقعیت وجود دارند. از جدا کردن آنها دست بکشید و فقط خوبی آنچه قادر به انجام آن هستید را ستایش کنید.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین بهمن

امروز نمی توانید خواسته های تان را به راحتی بیان کنید، زیرا فعلاً کس دیگری بر شما تسلط یافته است. اگرچه کسی نمی تواند خلاقیت های شما را کور کند، اما به هر حال از این محدودیت ها خوش تان نمی آید. دوست ندارید مثل یک زندانی باشید که وحشیانه در طلب آزادی است، اما بدانید که تنها کسی که می تواند بر قلب و احساس تان حکمرانی کند خودتان هستید. آزادی بیش از آن چه فکر می کنید به شما نزدیک است. امروز احتمالاً به مسیری کشیده خواهید شد که حرفهایی که در طول این چند هفته شنیده اید را می‌خواهید بیان کنید اما هرچه بیشتر تلاش می‌کنید که آنها را برای دیگران توضیح دهید، آنها کمتر می‌فهمند.برخی از نظرات خیلی از ذهن دورند و به آسانی دیگران آنها را متوجه نمی‌شوند مگراینکه به روش خاصی که تجربه ی آن را دارید مطالب را بیان کنید. وجدان بیدار، هنرمند یا شاعر به هر حال می‌توانند به شما کمک کنند با دیدگاه کنونی خود را توضیح دهید.

فال امروز سه شنبه 19 خرداد 94 برای متولدین اسفند

افق های تان را گسترش داده اید و اکنون به چیزهای بزرگ تری فکر می کنید، اما باید بدانید که اجازه ندارید تا هر کجا که دل تان می خواهد تخیلات تان را پیش ببرید، زیرا کسان دیگری هم در زندگی تان هستند که از تصمیمات شما متأثر خواهند شد. فعلاً بهتر است بعضی از افکارتان را پنهان نگه دارید، شاید تا چند روز آینده فرصت مناسبی پیش بیاید و بتوانید حرف تان را بزنید. اکنون به شما توصیه می شود که فقط صبوری به خرج دهید.مریخ منطقی به صورت مربع دور دو سیاره تصمیم شما یعنی مشتری و نپتون در حرکت است و ذهن شما را به حقایقی که خارج از قلمرو زبا ن وجود دارند باز می‌کند. این می‌تواند اگر امروز سعی کنید که در روابط خود خاص باشید کاملاً گیجتان کند چرا که حتی مفاهیم کلی هم می‌توانند دشوار بشوند. اگر به جزئیات توجه کنید باعث سرخوردگی شما می‌شود. بنابراین سعی کنید این کار را نکنید تا فردا که تمرکز شما برگردد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.