نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتیجه زنده بازی استقلال و تراکتورسازی - 1392.02.20

کودتا بر علیه ژنرال

گزارش زنده؛ استقلال 1 - تراکتورسازی 1


سامان نریمان جهان با فراری عمقی از بین مدافعان استقلال اولین گل بازی را به ثمر رساند.


  هفته بیست و نهم لیگ برتر،ورزشگاه آزادی، تماشاگر: 20 هزار نفر
داور: حسین زرگر، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی- تورج عیوض محمدی
اخطار: برزای (12) از استقلال؛ ایرانپوریان (16) از تراکتور

استقلال:
محسن فروزان، امیر حسین صادقی، مگویان، هاشم بیک زاده، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، کرار، بهنام برزای، محسن کریمی، سجاد شهباززاده و رضا عنایتی
سرمربی: امیر قلعه نویی

تراکتورسازی:
حامد لک، میر هانی هاشمی، خالد شفیعی، فریرا دو سانتوس، محمد ایرانپوریان، احمد کامدار، آندرانیک تیموریان، فرید کریمی، فرشاد احمدزاده، سامان نریمان جهان و ادینهو
سرمربی: تونی اولیویرا

شرح گل:
استقلال 0 تراکتورسازی 1 (دقیقه 8، سامان نریمان‌جهان): اشتباه امید ابراهیمی در میانه میدان باعث شد ادینیو صاحب فرصت شود و نریمان جهان را روانه دروازه فروزان کند و این بازیکن در حالتی تک به تک گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقایق حساس:
دقیقه 3: اولین کرنر برای استقلالی ها شکل گرفت که کرار از سمت چپ فرستاد و با دخالت دوسانتوس توپ برگشت داده شد.
دقیقه 12: فرار برزای به سمت محوطه جریمه با دخالت آندرانیک تیموریان این بازیکن را متوقف کرد که داور به برزای کارت زرد نشان داد و اعتقاد داشت او تمارض کرده است.
دقیقه 17: خطای واضح ایران پوریان روی جاسم کرار پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی را نصیب استقلال کرد و داور به مدافع تراکتور نیز یک کارت زرد داد.
دقیقه 18: ضربه ایستگاهی را در حالی که آندرانیک تیموریان پیش از نواخته شدن روی سانتی مترهای آن با داور بحث می کرد را امید ابراهیمی برای استقلال به بدترین شکل به بالای دروازه زد.
دقیقه 25: پرتاب اوت آندرانیک تیموریان درون محوطه جریمه طی یک رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه به احمدزاده رسید که شوت این بازیکن از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.

حواشی:
*حامد لک دروازه بان تراکتورسازی بعد از حضور در زمین برای گرم کردن به سمت هواداران رفت و در حالی که تلفن خود را به سمت تماشاگران گرفته بود رو به آنها که تعدادشان بیش از 12 هزار نفر است عکس سلفی گرفت. لک هنگامی که قصد داشت زمین را ترک کند با شعارهای پیاپی هواداران استقلال روبرو شد که در همین لحظه پیراهن قرمز خود را بوسید که هواداران استقلال خشمگین شده و به شدت علیه این بازیکن شعار دادند.
*تمام بازیکنان تراکتورسازی برای گرم کردن وارد زمین شدند اما آندرانیک تیموریان این کار را نکرد و در زمین حاضر نشد.
* هواداران قبل از سوت آغاز بازی به شدت امیر قلعه نویی را مورد تشویق قرار دادند.
* در حالی که امیر قلعه نویی قصد داشت به سمت نیمکت تیمش برود، تلاوت آیاتی از قرآن در مراسم ابتدایی بازی آغاز شد و سرمربی آبی ها در تونل ورودی زمین ایستاد تا تلاوت قرآن پایان یابد.
* هواداران قبل از سوت زرگر به شدت از کاپیتان تیمشان خواستار حضور در کنار زمین بودند که رضا عنایتی هم تیمی هایش را به جایگاهی که هواداران حضور داشتند برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.