نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

پیش بازی سپاهان و استقلال خوزستان

پیش بازی سپاهان ـ استقلال‌خوزستان

احتمال صدرنشینی سپاهان با 8 گل


یکی دیگر از بازی های حساس هفته بیست و هشتم در اهواز برگزار می‌ شود. جایی که سپاهان باید مقابل میزبان خود استقلال‌خوزستان از روند پیروزی هایش دفاع کند.


  استقلال‌خوزستان که در بازی رفت برای سپاهان دردسر درست کرد، مدت هاست که از آن فرم خوب فاصله گرفته است. اما آنها در خانه امیدوار به کسب حداقل یک امتیاز هستند.

1. اگر سپاهان ببرد، به شرطی صدرنشین می‌ شود که نفت پدیده را نبرد (حداکثر مساوی کند) و تراکتور ضرورتا به گسترش ببازد، در این حالت تعداد گل های زده سپاهان و گل های خورده تراکتورسازی باید اندازه ای باشد که فاصله 8 گله تفاضل سپاهان و تراکتور از بین برود.

2. روز 9 آبان در بازی رفت، سپاهان در اصفهان 3ـ2 استقلال‌خوزستان را برد. مهدی شریفی در دقایق 45 و 77 و وریاغفوری در دقیقه 64 سه گل سپاهان را زدند و محمد اوسانی و سیف‌اللهی در دقایق 29 و 51، 2 گل آبی ها را زدند.

3. ایمان باصفا از استقلال‌خوزستان و علی کریمی از سپاهان بازیکنان محروم 2 تیم هستند.

4. استقلال‌خوزستان اگر در خانه ببرد، می‌ تواند با 29 امتیاز به رتبه یازدهم بیاید به شرطی که گسترش برابر تراکتور و ملوان برابر فولاد برنده نباشند. البته به سختی می‌ شود انتظار داشت که استقلال اهواز بتواند، حریف اوج گرفته خود را شکست دهد.

5. 2 تیم تا به حال 3 بار با هم بازی کرده اند که هر 3 بازی را سپاهان با برد خود به پایان رسانده است، اول 3 ـ صفر، بعد 3 ـ 1 یک و دو بازی سوم، 3ـ2. سپاهان با این نتیجه صددرصدی در خوزستان به میدان می‌ رود.

6. سپاهان، 3 برد متوالی در لیگ به دست آورده است. آنها در صورت ادامه بردهای متوالی تا پایان لیگ مدعی بزرگ قهرمانی خواهند بود. این به شرطی است که تراکتور در بازی های آینده امتیاز از دست بدهد.

7. استقلال‌خوزستان در سه بازی متوالی 3 امتیاز گرفته است. آنها کار سختی برای کسب امتیاز در مسابقه چهارمشان با سپاهان دارند.

8. عبدالله ویسی سرمربی استقلال‌خوزستان سابقه بازی طولانی مدت در سپاهان را دارد. او سرمربیگری خود را مدیون کار با رسول کربکندی مربی اصفهانی سابق لیگ‌برتر فوتبال ایران است. ویسی که در مسابقات رو در رو با حسین فرکی در دوران حضور او در فولاد دو شکست را پذیرا شده امیدوار است حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرد.

9. سیدمهدی سیدصالحی گلزن تیم استقلال‌خوزستان که در بازی قبلی نیمکت نشین بود، با انگیزه بسیار مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که شهرت خود در فوتبال ایران را مدیون آن است. سیدصالحی در سپاهان روزگار خوشی داشته و حتی یک بار بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا شده است.

10. لوسیانو پریرا و مهدی شریفی زوج خط حمله سپاهان خطرناک ترین زوج تهاجمی لیگ‌برتر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.