نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

پیش بازی تراکتورسازی و گسترش فولاد : هم خانواده های واقعی در دربی تبریز

کدام تراکتور ، کدام گسترش ؟

هم خانواده های واقعی در دربی تبریز


بازی تراکتور مقابل گسترش، جدا از دربی تبریز ، یک بازی خاطره انگیز برای بازیکنانی است که قبل در تراکتورسازی بازی کرده اند اما حالا باید در ترکیب گسترش فولاد به میدان بروند. بازیکنانی که تعدادشان کم هم نیست!


 بازی گسترش فولاد مقابل تراکتورسازی را می توان یک بازی خانوادگی نامید. این دو تیم ابتدا برای شهر تبریز هستند و بعد در ترکیب شان بازیکنانی را دارند که سابقه بازی در هر دو تیم را دارند. البته تعداد بازیکنانی که از تراکتورسازی به گسترش فولاد رفته اند بیشتر از گسترشی هایی است که راهی تراکتورسازی شده اند.

ابتدا می توان به مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، مصطفی اکرامی، علیرضا میرشفیعیان، علیرضا لطیفی، لئوناردو پیمنتا، محسن حسینی و داود نوشی صوفیانی اشاره کرد. بازیکنانی که جملگی در ترکیب گسترش فولاد بازی می کنند و از مهره های کلیدی فراز کمالوند نیز به حساب می آیند.

اما در ترکیب تراکتورسازی نیز نام چند بازیکن سابق گسترش فولاد دیده می شود. سامان نریمان جهان، محسن دلیر، سعید آقایی، مهدی قریشی، خالد شفیعی، مهرداد بایرامی ، احمد امیر کامدار و شهریار شیروند و فردین عابدینی که مصدوم هستند، همگی سالهایی را در گسترش فولاد سپری کردند و خاطره خوشی از حضور در این تیم دارند.

نکته دیگر به کادر فنی گسترش فولاد مربوط می شود. فراز کمالوند سالها در تراکتورسازی مربیگری کرد و این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد. حالا کمالوند روی نیمکت گسترش فولاد باید به مصاف تیمی برود که هوادارنش از صمیم قلب دوستش دارند. جدا از کمالوند، حسن آذرزنیا هم از مهره های مشترک این بازی است. او که اکنون سرپرست گسترش فولاد است حالا باید رو در روی تیمی قرار بگیرد که سالها برایش بازی کرده، مربی اش بوده و وظیفه سرپرستی اش را به عهده داشته است. ناصر فرشباف و عباس آقایی از کادر فنی گسترش هم سابقه تراکتوری دارند .

بازی گسترش فولاد- تراکتورسازی به جز مدیران، 19 مهره مشترک را دز خود جای خواهد داد. مهره هایی که هر یک به خودی خود می توانند نتیجه بازی را تغییر بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.