نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتیجه بازی نفت و ملوان

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

گزارش زنده؛ نفت تهران 2 - ملوان بندرانزلی 0


تیم‌های فوتبال نفت تهران و ملوان از هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل هم صف آرایی کرده‌اند.


  نفتی ها پس از شکست سنگین خود در بازی با ذوب آهن، امروز در حالی به دیدار انزلی چی ها می روند که برای حضور در بین مدعیان قهرمانی نیاز به سه امتیاز این بازی دارند و ملوانان نیز برای برای فرار از منطقه خطر نباید دست خالی تهران را ترک کنند.

داور: بیژن حیدری کمک ها: حسن ظهیری، جلیل شعرانی
اخطار: امیری (63) از نفت

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی، سیامک کوروشی، وحیدی حمدی‌نژاد، علیرضا عزت کرامت، آرش رضاوند، حسین ابراهیمی (61 مطهری)، ایمان مبعلی، وحید امیری، غلامرضا رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

ملوان بندرانزلی: ایمان صادقی، حسین کنعانی، عزت الله پورغاز، ابوالحسن جعفری، عزیز معبودی، پژمان نوری، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، محسن یوسفی، رضا اعتمادی، فرزاد حاتمی
سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل:
1 – 0 (نفت تهران) : حسین ابراهیمی با سرعت بالا و حضور به در محوطه جریمه ملوانان، توپ ارسالی غلامرضا رضایی را با ضربه ای دیدنی و محکم و با پای چپ وارد دروازه ایمان صادقی کرد.
2 – 0 (نفت تهران) : ارسلان مطهری تنها 5 دقیقه بعد از ورود به زمین از روی ضربه کرنر ارسالی ایمان مبعلی توانست با ضربه سر دروازه ملوانان را برای بار دوم باز کند. این گل در دقیقه 66 به ثمر رسید.

دقایق حساس:
دقیقه 06 – پاس رو به عقب مازیار زارع را ایمان صادقی با دست دریافت کرد و توسط داور مسابقه ضربه خطای دو ضرب داخل محوطه جریمه ملوانان اعلام شد اما این ضربه را حسین ابراهیمی ازموقعیتی خوب به بیرون زد.
دقیقه 14 – عزیز معبودی از پشت محوطه جریمه نفتی ها ضربه ای محکم را به سمت این دروازه فرستاد اما این ضربه با برخورد به پای مدافعان به کرنر رفت.
دقیقه 14 – ضربه کرنر ارسالی پژمان نوری به مازیار زارع رسید و ضربه دیدنی او توسط بیرانوند به کرنر رفت.
دقیقه 17– جعفری در حمله ای سریع توپی را به سمت دروازه نفتی شوت کرد اما این توپ به پژمان نوری رسید و در حالی که وی با بیرانوند تک به تک شده بود این موقعیت ایده آل را از دست داد.
دقیقه 31 – شوت محکم آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه ملوانان با اختلاف کمی از کنار این تیم به بیرون رفت.
دقیقه 38 – ضربه فنی مازیار زارع با اختلاف کمی از کناردروازه نفتی ها به بیرون رفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.