نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

پیش بازی تراکتور و پیکان : اولیویرا: پیکان برای سقوط نکردن می‌جنگد


دستمان خالی است

اولیویرا: پیکان برای سقوط نکردن می‌جنگد


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: پیکان برای سقوط نکردن می‌جنگد.


  تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از مسابقه با پیکان گفت: قبل از شروع حرف‌هایم به همه خبرنگاران خوشامد می‌گویم فردا در یکی از 4 فینالی که در پیش داریم بازی داریم و مقابل تیمی بازی داریم که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد. پیکان از هر ثانیه بازی می‌خواهد حداکثر بهره‌برداری را داشته باشد و ما هم سعی می‌کنیم از تک تک لحظات بازی استفاده کنیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم. فکر می‌کنم با این روحیه جنگنده می‌توانیم پیکان را شکست بدهیم.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه تراکتورسازی در مسابقه با نسف‌قارشی از برخی بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد، گفت: نفت تهران چه کاری انجام داد آیا آنها از ابتدای باز با پاختاکور استفاده کردند؟ هر مربی نظر خودش را دارد. در فوتبال ایران فولاد و تراکتورسازی، از دیدارهای آسیایی خارج شده‌اند و خوشبختانه نفت تهران و پرسپولیس هنوز شانس صعود به مرحله بعدی را دارند. برای فوتبال ایران اگر هدف رقابت با قطر و امارات وجود دارد باید امکانات بیشتری فراهم کرد. آیا ابزار ما یکی است؟ ما از یک بازیکن آسیایی و سه بازیکن خارجی می‌توانیم استفاده کنیم و ما امکانات جذب بازیکنان بزرگ را نداریم. اگر یکی دو هافبک بزرگ به ما بدهید می‌توانیم به جمع هشت تیم برتر آسیا و حتی بالاتر هم برویم و هر روز که می‌گذرد موقعیت‌مان در بین تیم‌های آسیایی پایین‌تر می‌آید در دیدار با نسف قارشی ترکیبی را درون میدان قراردادیم که می‌توانند برنده مسابقه شوند.12 کرنر زدیم و نسف فقط یک کرنر داشت و آنها از همان کرنر یک گل زدند.

وی ادامه داد: به همین خاطر بود که ترکیبی که درون میدان قراردادم انگیزه زیادی برای برد داشت. دست‌مان خالی است. در بازی با سپاهان سه بازیکن روی نیمکت داشتیم اگر مربی دیگری را می‌شناسید که تیمش چنین شرایطی دارد به من معرفی کنید و آنها روی نیمکت نشستند تا صندلی‌ها خالی نباشد. در پست دفاع وسط 7 بازیکن داریم ولی در پست دفاع راست فقط یک بازیکن داریم که باید در مسابقات زیادی به میدان برود. پس با این صحبت‌ها متوجه مشکلات ما شدید که با همین ابزار چقدر خوب کار کردیم و 5 بازی دیگر در 20 روز باید انجام بدهیم و کارمان بسیار سخت است.

سرمربی تراکتورسازی در مورد مصدومان ومحرومان تیمش گفت: فردین عابدینی مصدوم و حبیب گردانی محروم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.