نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

بازی امشب آرسنال : پیش بازی نیوکاسل و آرسنال


هفته 30 لیگ برتر جزیره

پیش بازی نیوکاسل-آرسنال


از ساعت 18.30 امروز، تیم های نیوکاسل و آرسنال در ورزشگاه سنت جیمزز پارک به مصاف هم خواهند رفت.


آرسنال برای فراموش کردن غم حذف از لیگ قهرمانان و حفظ جایگاه خود بین 4 تیم بالای جدول، امروز نیاز مبرمی به برتری بر نیوکاسل در زمین این تیم دارد.
  
نیوکاسل

نیوکاسل پس از خروج آلن پاردیو از این تیم و در سال جدید میلادی عملکرد بسیار ناموفقی داشته و تنها موفق به کسب دو برد در سال 2015 شده است. این تیم با انبوهی از بازیکنان غایب و با نیمکتی که با جوانان کم تجربه در بازی امشب پر خواهد شد، باید به مصاف آرسنالی برود که معمولا مقابل این تیم یک ناکام مطلق بوده است. نیوکاسل در هر 6 مصاف اخیر خود مقابل توپچی ها مغلوب شده و باید دید که امروز این طلسم شکسته خواهد شد یا خیر. نیوکاسل در حال حاضر با 35 امتیاز در رده 11 قرار دارد و خطر سقوط را احساس نمی کند.

آرسنال

روند رو به رشد آرسنال در دو ماه اخیر در لیگ برتر سبب شده تا این تیم در حال حاضر به 7 امتیازی چلسی صدرنشین و یک امتیازی سیتی رده دومی برسد. تنها نکته منفی در کارنامه شاگردان ونگر، حذف ناباورانه از لیگ قهرمانان مقابل موناکو بود. شکست 3-1 در امیریتس با برتری 2-0 در ورزشگاه لوئی دوم موناکو جبران شد اما گل خورده بیشتر در زمین خودی باعث حذف قرمزهای لندن شد.
آرسنال برای جبران این ناکامی و برای ادامه روند خوبش در لیگ برتر، امروز به مصاف نیوکاسل خواهد رفت.  آرسنال از سال 2005 در ورزشگاه سنت جیمزز پارک شکستی را تجربه نکرده و در دو مصاف اخیرش در ورزشگاه اختصاصی نیوکاسل، به دو پیروزی 1-0 دست یافته است. توماس روسیچکی، دبوشی، ویلشر و آرتتا، پس از مدت ها مصدومیت، به آمادگی مطلوب رسیده اند و دست آرسن ونگر برای تغییرات در این بازی، بازتر از همیشه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.