نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

کنفرانس خبری سرمربی تراکتور : اولیویرا: نمی‌توانم بازیکنانم را بکِشم تا «قدبلند» شوند|برای مهار بنگر برنامه داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از میانگین قدی پایین بازیکنان تیمش ابراز ناخرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال  آنتونیو اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار 2 تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: تیمی که قرار است مقابل آنها بازی کنیم، یک ویژگی به خصوص دارد. پرسپولیس در ایران دارای قدمت است و بازی ما مقابل آنها بسیار سخت خواهد بود.

 

 تونی در ادامه افزود: بازیکنان ما آمادگی لازم را برای این بازی دارند و به خوبی تمرین کرده‌اند. به این نگاه نمی‌کنیم که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و به تاریخچه پرسپولیس هم توجهی نداریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: شاید پرسپولیس در جدول جایگاه خوبی نداشته باشد اما بازیکنانش کیفیت خوبی دارند و تیم بزرگی است. پرسپولیس در 4 بازی گذشته خود شکست نخورده و هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر نتایج خوبی را در چند بازی اخیر گرفته است. تیمی است که اعتماد به نفس بالایی دارد و در آسیا هم این را ثابت کرده است.

اولیویرا با بیان اینکه تلاش می‌کنیم پرسپولیس را شکست دهیم، گفت: می‌دانیم که بازی سختی داریم و خودمان را برای این بازی سخت آماده کرده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس را در بازی فردا اذیت کرده و 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی افزود: ما الان 15 بازیکن داریم و نمی‌دانم تا فردا چگونه باید لیست 18 نفره را پر کنم. اگر کسی بتواند از نظر بازیکن به ما کمک کند از او تشکر می‌کنم، البته این برای ما بهانه نیست، چون هواداران خوبی داریم و بازیکنان‌مان هم تا آخرین لحظه تلاش می‌کنند، حتی شاید بتوانیم با 11 بازیکن هم تا آخرین لحظه بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن برزیلی این تیم می‌تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود یا نه، اظهار داشت: این بازیکن 3 جلسه بیشتر تمرین نکرده است. دیروز اطلاع دادند که کارت بازی او صادر شده و می‌تواند ما را همراهی کند اما او یک مشکل بزرگ دارد. امیدوارم مشکل او حل شود تا بتوانیم در بازی فردا این بازیکن را روی نیمکت قرار بدهیم، البته هنوز او در لیست قرار نگرفته است.

تونی درباره اینکه آیا مشکل بازیکن برزیلی مالی است، گفت: من مدیر برنامه‌های او نیستم و نمی‌دانم مشکلش چیست، فقط امیدوارم مشکلش حل شود اما حتی اگر مشکلش هم حل شود از او در ترکیب ثابت استفاده نمی‌کنم و روی نیمکت می‌نشیند.

اولیویرا با اشاره به غیبت چند بازیکن کلیدی‌اش یادآور شد: این فصل ما با بازیکنانی مانند کیانی، شیروند و پور رحمت‌الله بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم راه حل مشکلات‌مان را با این بازیکنان پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص مشکلات کلیدی این تیم گفت: مشکلات کلیدی تراکتورسازی به من مربوط نمی‌شود و این به مدیریت باشگاه مربوط است. آنها باید بگویند که از تیم چه انتظاری دارند و من دخالتی در این مسائل نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که گابریل بازیکن کلیدی پرسپولیس و همه کاره این تیم است و چگونه می‌خواهند او را مهار کنند، اظهار داشت: مگر ما نتوانستیم بازیکنان کلیدی و تأثیر گذار الاهلی را مهار کنیم؟ همان طور که برای بازی‌های آسیایی آماده شدیم برای بازی‌های لیگ هم آمادگی داریم. تفاوت این بازی‌ها این است که بیشتر بازیکنان داخلی یکدیگر را می‌شناسند و بازیکنان ما به خوبی از بازیکنان پرسپولیس شناخت دارند. شناخت آنها از پرسپولیسی‌ها بیشتر از شناخت‌شان از بازیکنان الاهلی است.

تونی ادامه داد: با این تفاسیر باید بگویم بازیکنان ما شناخت لازم را از پرسپولیس دارند حتی اگر بازیکن جدید به آنها اضافه شده باشد. با بضاعتی که داریم به خوبی پرسپولیس را آنالیز کردیم. ما برای مهار بنگر که در ضربات ایستگاهی به خط حمله اضافه می‌شود هم برنامه داریم. او در بازی رفت به ما گل زده و در بازی با لخویا هم گلزنی کرد. ما بازیکنی را در ترکیب می‌گذاریم که بتواند ضربه سر بزند و نقش بنگر را ایفا کند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در واکنش به این صحبت خبرنگار مربوطه که پاسخ سؤال او این نبوده و چگونه می‌خواهد بازیکنی سر زن مثل بنگر را که در بازی رفت و بازی مقابل لخویا هم گلزنی کرد مهار کند، گفت: خودتان دیدید که ما مقابل الاهلی چگونه دفاع کردیم و برای بازی با پرسپولیس هم مشکلی نخواهیم داشت. ما یک دفاع منطقی انجام خواهیم داد و در ضربات ایستگاهی مراقب آنها خواهیم بود. خواهید دید که ما نفرات را مهار خواهیم کرد یا منطقه خطر را. فکر می‌کنم اکنون متوجه شده باشید که من چه چیزی می‌گویم.

اولیویرا با اشاره به قد کوتاه سامان نریمان جهان و اینکه پرسپولیس در ضربات ایستگاهی و ضربات سر خطرناک است، خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم سامان نریمان‌جهان را بکشم تا بلندتر شود. ما سازماندهی خوبی در دفاع داشته‌ایم و حریفان را مهار کرده‌ایم. بازیکنانی مانند ثاقبی و کیانی از نظر قدی مانند بازیکنان نوجوان هستند و من نمی‌توانم آنها را بکشم تا بلندتر شوند. درست می‌گویید که بنگر در ضربات سر خطرناک است اما ما سعی می‌کنیم منطقی دفاع کرده، نقاط قوت پرسپولیس را مهار کرده و این مسئله فقط مربوط به بازی پرسپولیس نیست. بیشتر تیم‌ها بازیکنان قد بلند و سر زن دارند اما بازیکنان ما بیشترشان کوتاه قامت هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دلیر بعد از اخراجش از تیم در لیست 18 نفره قرار خواهد گرفت یا نه، گفت: او در لیست 15 نفره که نیست چون یک هفته دور از تمرین بود. من نیمکت را خالی نمی‌گذارم و شاید دلیر به لیست اضافه شود اما دغدغه من خط حمله نیست و در دفاع راست و چپ نیاز به بازیکن داریم. اگر دلیر می‌توانست در خط دفاع بازی کند خیلی خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چه پیغامی برای هواداران دارد تا به ورزشگاه بیایند، گفت: فردا روز کاری است. درست است که هفته پیش 35 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. اگر فردا هم همین تعداد یا 5 هزار نفر بیشتر بیایند برای ما کافی است. این مسئله بزرگی تراکتورسازی را نشان می‌دهد و چه 20 هزار نفر یا یک میلیون نفر به ورزشگاه بیایند به ما نشان می‌دهد که تنها نیستم.

اولیویرا در واکنش به این صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه آنها نمی‌خواهند مسائل فنی‌اش را در رسانه‌ها بگوید اما نباید بگوید که بازیکنان باید را بکشد تا قد بلند شوند، گفت: ما سعی کردیم سازماندهی دفاعی داشته باشیم. بازیکنان ما در دفاع جمع بازی می‌کنند و سعی می‌کنیم یک منطقه فشار و پرس ایجاد کنیم تا بعد از گرفتن توپ با به راه انداختن بازی و تغییر منطقه با گردش سریع توپ بتوانیم از این سرعت در کارها‌ی گروهی استفاده کنیم. باید در خط حمله یک محفظه ایجاد کنیم که برای حریف خطرناک باشیم. من اگر این توضیح را می‌دهم به این دلیل است که خبرنگاران متوجه شوند. من با همه شما خوب هستم و مشکلی ندارم. اگر من می‌گویم باید بازیکنان را بکشم تا قد بلند شوند به این دلیل است که شما مشکلات ما را بدانید و من قصد توهین به شما خبرنگاران را ندارم. مشکل اصلی ما سازماندهی است.

تونی بعد از چند بار بحث کردن با خبرنگاران در خصوص این موضوع کنفرانس خبری را ترک کرد و دیگر پاسخ سؤالات را نداد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.