نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

ماهی شکم پر جنوبی

ماهی در فر بسیار خوشمزه میشه . 

 من به این روش رو خیلی می پسندم در ابتدا ماهی را شسته کمی نمک می زنیم و میزارم 15 دقیقه بمونه بعد ادویه زردچوبه پودر سیر پودر فلفل دلمه ای فلفل سیاه به ماهی می مالیم تمام قسمت ها در صورتی ماهی درسته باشه داخل شکمش هم همبنطور بعد کمی روغن زیتون می مالیم و روی ظرف فر را کاغذ آلمینیوم میکشیم و داخل فری که از قبل گرم کردیم در دما 250 درجه سانتی گراد میذاریم بعد از حدود 20 تا 30 دقیقه در صورتی که ماهی پخته شده باشه کاغد المینیوم بر می داریم تا روی ماهی سرخ بشه .

برای داخل شکم ماهی من از جعفری. شنبلیله . گشنیز و تره استفاده کردم همه را سرخ کردم و مجموعا 300 تا 400 گرم سبزی سرخ شده را ابتدا پیاز داغ کردم طلایی که شد 3 حبه سیر خورد شده اضافه کردم و ادویه و کمی نمک و فلفل زدم و حالا سبزی سرخ شده را اضافه کردم و بعد نصف لیوان آب تمبرهندی ریختم و گذاشتم تا کمی آب مخلوط کم بشه این مواد نباید خیلی آبدار باشه . و بعد داخل شکمشو پر کردم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.