نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

آخرین اخبار بارسلونا : بوسکتس: بارسلونا همه زندگی من است

در مصاحبه با وبسایت باشگاه

بوسکتس: بارسلونا همه زندگی من است


سرخیو بوسکتس امروز قرارداد جدیدی تا سال 2019 با بارسلونا به امضا رساند که یک سال دیگر نیز قابل تمدید است.


   بوسکتس که اولین بازی خود برای بارسلونا را سال 2008 انجام داد، به تمام افتخارات ممکن با این باشگاه در سطح اروپا دست یافته و با تیم ملی اسپانیا نیز قهرمان اروپا و جهان شده است.

 بوسکتس به وبسایت باشگاه بارسلونا گفت:"بسیار خوشحالم. بارسلونا همه زندگی من است. هنوز 26 سال دارم و آینده ای طولانی در این باشگاه پیش روی من است.امیدوارم از لحاظ مصدومیت نیز خوش شانس بوده و بتوانم برای تیم محبوبم، بازیکن مفیدی باشم.
این تیم می تواند روند خوب سالیان اخیر را ادامه دهد. ژاوی، پویول و اینیستا، الگوهای خوبی برای من هستند. مهم این است که برای تیم، بازیکن مفیدی باشی و از حضورت در باشگاه لذت ببری. اینها برای من حیاتی هستند. از اینکه مدیران باشگاه به من اعتماد کردند خوشحالم و امیدوارم با کار و تلاش سخت، جواب این لطف آنها را بدهم. دوست دارم جام های بیشتری را با بارسلونا کسب کنم."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.