نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

طرز تهیه حلیم بادمجان

مواد لازم و طرز تهیه

پیاز درشت 1 عدد
سیر 4 حبه
نصف پیمانه برنج
نصف پیمانه عدس
بادمجان 6 تا 7 عدد

گوشت یا مرغ ( یه سینه درشت )

  

دارچین مقداری
کشک بسته به نوعی که استفاده میکنید حدود 4 قاشق غذا خوری کمتر یا بیشتر
نعنا داغ
نمک و فلفل

اول پیاز داغ درست میکنم و گوشت رو کمی تفت میدم.زردچوبه و فلفل و سیر هم اضافه میکنم. روش آب گرم میریزم تا بپزه. کمی که نیم پز شد برنج و عدس هم اضافه میکنم. تو این حین بادمجونا رو پوست میگیرم و روی فویل توی فر با حرارت 350 درجه فارنهایت قرار میدم و هر چند دقیقه که احساس کردم که روی بادمجونا داره خشک میشه با قلم روغن میزنم تا شکل سرخ شده به خودش بگیره. گوشتو برنجو عدس رو کمی با گوشت کوب میکوبم و بادمجونا و کشک و نعنا داغ رو اضافه میکنم. چون با این روش یکم بادمجونا سفت میشن حرارت رو کم میکنم و ذر قابلمه رو میزارم تا حسابی نرم بشه. تو این فاصله بازهم میکوبم و دارچین رو هم اضافه میکنم. کوبیدن رو انقدر انجام میدم که حلیم کش بیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.