نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

طرز تهیه لیدی فینگر

لیدی فینگر

مواد لازم :
5 سفیده تخم مرغ
4 زرده تخم مرغ
شکر 2/3 پیمانخ
وانیل
1/2 قاشق چای خوری بکینگ پودر
1 فنجان آرد گندم
طرز تهیه :

 

 

اگه اولین باره که لیدی فینگر درست میکنیدبهتره اول روی یک کاغذ روغنی بامداد پررنگ یا خودکار خطوطی به اندازه 7 سانت و به فاصله 4 سانتی از هم بکشید.بعد از این کار کف سینی رو چرب کنین و کاغذ روغنی رو برگردونده تا طرف خودکاری زیر باشه.اینکار باعث میشه کاغذ به سینی بچسبه و کارمون راحت باشه.

سفیده رو از زرده جدا میکنیم.سفیده رو اینقدر هم میزنیم تا کمی پف کنه.بعد شکر دو قاشق غذاخوری از 2/3 فنجان شکر را به سفیده ها اضافه میکینم.

دوباره با همزن هم میزنیم تا اینبار سفیده کاملا پف کنه و شکر توش حل بشه.به اصطلاح مثل برف میشه. باز هم با پره های همزن امتحان کنیم و وقتی شکل های نوک تیز رو روی سفیده دیدیم زدن سفیده و شکر کافیه.

زرده ها رو با اسانس وانیل و بقیه شکر مخلوط کرده و با چنگال هم میزنیم.نیمی ازسفیده هاروبه زرده ها اضافه کرده و به ارومی به صورت دورانی با هم مخلوط میکنیم.

یک پیمانه ارد رو با بکینگ پودر 7 بار الک میکنیم ( البته یکبار و سه بار هم میشه ولی هفت بار ایده ال ترین حالته)

کم کم ارد رو روی تخم مرغ ها الک کرد به ارومی و به صورت دورانی و فقط در یک جهت مواد رو با هم مخلوط میکنیم و در نهایت باقی سفیده ها رو به مواد اضافه میکنیم.
باید مخلوط نهایی کاملا پفکی و نرم باشه اگه تند هم بزنین پف سفیده میخوابه.بعد مایه مون رو توی قیف میریزیم.


روسینی با قیف ازمایه مون به اندازه 7 سانت میریزیم.( روی علامت هائی که با خودکار گذاشتید)روی بیسکویت ها رو با الک پودر شکر میپاشیم و 5 دقیقه صبر میکنیم و باز روشون پودر شکر میپاشیم سپس در فر از قبل گرم شده با 180 درجه میزاریم تا بپزن.


بعد از 10 دقیقه سینی رو توی فر میچرخونیم تا بیسکوبیتها یکسان بپزن.
بعد از5 دقیقه سینی رو از فر دراورده و سریع با کمک یک لیسک یا کفگیر یا با چاقو بیسکوبیتها رو از کاغذ جدا میکینم چون اگه سرد بشه دیگه جدا کردنش خیلی سخته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.