نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

پریناز ایزدیار: رقابت در جشنواره دغدغه من نیست مهم دیده شدن توسط مردم است

پریناز ایزدیار: رقابت در جشنواره دغدغه من نیست مهم دیده شدن توسط مردم است


/ بازیگر "این سیب هم برای تو" در گفتگو با «نسیم» بیان کرد: حضور در بخش مسابقه برای من شخصا دغدغه محسوب نمی‌شد و اولویت بلکه برای همه عوامل فیلم این است که مردم آن را دوست داشته باشند

  

پریناز ایزدیار در گفتگو با خبرنگار «نسیم» با اشاره به فیلم سینمایی "این سیب هم برای تو" که در جشنواره فجر حضور دارد، اظهار داشت: من در این فیلم در نقش یک دختر متول حضور دارم که وی یک دوست صمیمی دارد که در جریان دوستی این دو دختر اتفاقات عاشقانه ای رخ می دهد.

وی افزود: این فیلم ساخته سیروس الوند تنها فیلمی است که من امسال با آن در جشنواره حضور دارم.

این بازیگر در رابطه با نمایش «این سیب هم برای تو» در بخش خارج از مسابقه عنوان کرد: به هرحال حضور این فیلم در بخش خارج از مسابقه به سیاست های جشنواره برمی گردد که بر حضور پررنگ تر جوانان تأکید داشتند،. واقعیت این است که حضور در بخش مسابقه برای من شخصا دغدغه محسوب نمی شد و اولویت نه تنها برای من بلکه برای همه عوامل فیلم قطعا این است که مردم آن را دوست داشته باشند.




مرجع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.