نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

رنگ مد سال 2017

رنگ مد سال ۹۶ , رنگ مد سال ۲۰۱۷ , مدل مانتو رنگ سال

رنگ  مد سال 2017

با توجه به اینکه رنگ مد سال هر ساله حدودا در ماه دی (کمی زودتر یا دیرتر) معرفی میشود و هنوز رنگ مد سال ۲۰۱۷ ( رنگ مد سال ۹۶ ) معرفی نشده است در این مطلب رنگ مد سال کنونی را معرفی کرده ایم و پس از اعلام رنگ سال ۲۰۱۷ در همین پست به صورت کامل میتوانید مدل های مو , لباس و آرایش با رنگ مد سال ۲۰۱۷ را ملا حظه کنید.

همانطور که قبلا گفته بودیم در همین صفحه رنگ سال ۲۰۱۷ را براتون معرفی میکنیم و نمونه های از این رنگ را برای لباس ، دکوراسیون منزل و آرایش قرار دادیم که در ادامه میتوانید ببینید.

امسال موسسه مشهور پنتون در حالی رنگ سال ۲۰۱۷ را با تاخیر و دیرتر نسبت به موسسه بنجامین مور انتخاب و معرفی کرده است که اکثرا بخاطر این تاخیر فکر میکردن رنگ معرفی شده موسسه بنجامین رنگ سال است. در زیر به معرفی رنگ انتخابی پنتون برای سال ۲۰۱۷ پرداخته ایم :

رنگ سال ۲۰۱۷ به انتخاب پنتون

رنگ سال 2017, رنگ سال 2017 پنتون, رنگ مد سال 2017, رنگ مد مو 2017, رنگ مدل لباس 2017, رنگ مد مانتو 2017, رنگ دکوراسیون 2017

  همانطور که میدانید امسال موسسه بنجامین مور زرا سریعتر و زودتر از موسسه پنتون معرفی کرده بود که در این پست برای شما عزیزان معرفی کردیم.

اما موسسه پنتون که امسال کمی دیرتر و با تاخیر رنگ مد سال ۲۰۱۷ را معرفی کرده است، رنگ سبز گیاهی Greenery را به دلیل احساس نزدیکی بیشتر به طبیعت معرفی نموده است

شرکت پنتون به عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال در جهان شهرت دارد. این شرکت هر ساله در ماه دسامبر رنگ پیشنهادی برای سال آینده را اعلام می کند. از سال دوهزار میلادی تاکنون هم ساله موسسه پنتون یا پانتون رنگ سال را انتخاب و اعلام می نماید.

این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا واقع شده است. باتوجه به غیر رسمی بودن اعلام رنگ توسط این موسسه در ابتدای کار ، اما توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.

«رنگ سبز» روز گذشته به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷ توسط این موسسه اعلام شد.

رنگ سال 2017, رنگ سال 2017 پنتون, رنگ مد سال 2017, رنگ مد مو 2017, رنگ مدل لباس 2017, رنگ مد مانتو 2017, رنگ دکوراسیون 2017

رنگ سبز به عنوان سایه ی طراوت و تجدید قوا و نمادی برای آغازی نو می باشد.

این رنگ تداعی کننده ی اولین روز بهار و زمانی است که طبیعت دوباره زنده و تجدید می شود، نمونه ای از شکوفایی شاخ و برگ و سرسبزی بوده در این زمان می توانید از خانه خارج شوید و با یک نفس عمیق اکسیژن تازه دریافت کنید و تقویت شوید.

رنگ سبز در طبیعت خنثی است، بیشتر مردم در زندگی مدرن غوطه ور شده اند حالا وقت آن رسیده تا دوباره به جهان طبیعی بازگردند. شما می توانید این طیف رنگ را برای مد و فشن، طرح های معماری، شیوه زندگی و حتی طراحی انتخاب کنید.

 

رنگ سال 2017, رنگ سال 2017 پنتون, رنگ مد سال 2017, رنگ مد مو 2017, رنگ مدل لباس 2017, رنگ مد مانتو 2017, رنگ دکوراسیون 2017

رنگ انتخابی موسسه بنجامین مور برای سال ۲۰۱۷

رنگ سال ۲۰۱۷ ، رنگ سال ۹۶ انتخاب شد

کمپانی پنتون امسال بازهم به سرعت عمل موسسه بنجامین مور در معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ نرسید و نظرسنجی ها رنگ پیشنهادی Benjamin Moore که رنگ گل شاه پسند نام داشت را به عنوان رنگ سال ۱۳۹۶ انتخاب کردند.

color-2017-1

قبل از فرا رسیدن کریسمس و در ماه سپتامبر کمپانی های معتبر تعیین کننده رنگ مد سال رنگهای پیشنهادی خود را اعلام می کنند و در یک نظرسنجی رنگ منتخب اعلام می شود.

کمپانی پنتون یکی از مطرح ترین اعضای این گروه است که تقریبا بیشترین رای را به رنگهای منتخب خود در سالهای گذشته اختصاص داده است اما ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این عنوان به کمپانی بنجامین مور رسیده است و به نوعی Benjamin Moore در این زمینه از پنتون پیشی گرفته است.

color-2017

معرفی رنگ سال ۲۰۱۷ – ۱۳۹۶

روز چهارشنبه Benjamin Moore رنگ منتخب خود را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۷-۱۳۹۶ اعلام کرد. امسال این موسسه تصمیم گرفته بود تا رنگی متفاوت با رنگ سفید صدفی که سال پیش پیشنهاد کرده بود را معرفی کند و همینطور هم شد.

رنگ امسال بنفش گل شاه پسند است ، رنگ سال ۲۰۱۷ از ترکیب رنگ خاکستری و بنفش به دست امده است که البته برخی وب سایت ها این رنگ را از ترکیب یاسی و بنفش حاصل دانستند اما وب سایت رسمی کمپانی بنجامین ترکیب اصلی رنگ سال ۹۶ را خاکستری و بنفش اعلام کرد.

نمونه ای برای دکوراسیون منزل با رنگ سال ۲۰۱۷ :

color-2017-home

نمونه ای برای رنگ مو رنگ سال ۹۶ :

purple-and-blue-ombre-2017

رنگ مد سال گذشته را میتوانید در زیر ببینید:

رنگ مد سال 96 , رنگ مد سال 2017 , مدل مانتو رنگ سال

پانتون یا پنتون (به انگلیسی: Pantone) شرکتی است واقع در شهر کارلستات نیو جرسی که به‌‌ خاطر سیستم رنگ پانتون (PMS) که فضایی رنگی و اختصاصی است و در صنایع به‌ ویژه چاپ استفاده می‌شود، شناخته می‌شود.

از این سیستم گاهی نیز در تولید رنگ ، قماش و پارچه و پلاستیک نیز استفاده می‌شود. سیستم تطبیق رنگ پانتون سیستمی برای تولید رنگ استاندارد است.

با استفاده از این استاندارد رنگ، تولید‌کنندگان مختلف در مکان‌های مختلف می‌توانند به سیستم پانتون مراجعه کنند تا مطمئن شوند رنگ مورد استفاده آن‌ها، همان‌ رنگی است که می‌خواهند بدون آن‌ که با رنگ تماس داشته باشند.

این شرکت همین‌طور به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال ، شهرت جهانی دارد. در اکتبر ۲۰۰۷، شرکت ایکس‌رایت، شرکت عرضه‌کننده ابزارها و نرم‌افزارهای اندازه‌گیری رنگ، شرکت پانتون را به قیمتی معادل ۱۸۰ میلیون دلار، خریداری کرد.

به گزارش دلنا رنگ جدید سال ۲۰۱۶ از سوی کمپانی پنتون معرفی شد و برای اولین بار در طول سالهای اخیر، این کمپانی امسال ۲ رنگ را به عنوان رنگ مد و فشن سال ۹۵ – ۲۰۱۶ انتخاب کرد.

رنگ مد سال 96 , رنگ مد سال 2017 , مدل مانتو رنگ سال

مدل لباس مردانه با رنگ سال

هرسال تعداد زیادی از علاقه مندان به مد و فشن و کمپانی های مد و لباس معتبر دنیا منتظر اعلام رنگ سال هستند تا محصولات و خرید های خود را طبق رنگ جدید سال انجام دهند.

رنگ مد سال 96 , رنگ مد سال 2017 , مدل مانتو رنگ سال

مدل پالتو با رنگ سال ۲۰۱۶

برای اولین بار در تاریخ انتخاب رنگ سال توسط کمپانی پنتون امسال ۲ رنگ برای رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شدند.

رنگ مد سال 96 , رنگ مد سال 2017 , مدل مانتو رنگ سال

مدل مو رنگ سال ۲۰۱۶

پنتون به معنی «همه رنگ ها» است و این نامگذاری به دلیل رابطه با انتخاب رنگهای سال برگزیده شده است. ۲ رنگ انتخاب شده به عنوان رنگ سال ۲۰۱۶ پانتون دو رنگ آبی و صورتی هستند که هر دو نشان از متانت و آرامش می باشند.

رنگ مد سال (1)

مدل مانتو رنگ سال ۹۵

همانطور که در مقاله های رنگ سال های گذشته گفته شد : پنتون هر ساله در همایشی رنگ سال را انتخاب می کند و این رنگ، خیلی زود توسط طراحان و صاحبان صنایع پوشاک و مد، مورد توجه قرار می گیرد و وارد محصولاتشان می شود.

رنگ مد سال 96 , رنگ مد سال 2017 , مدل مانتو رنگ سال

مدل رنگ لاک ناخن ۱۳۹۵

در زمینه انتخاب و تصمیم نهایی در رابطه با رنگ سال کمپانی پنتون دست به انتخاب نمی زند و نتیجه نظرخواهی های گسترده در نهایت منجر به انتخاب رنگ سال می شود.




منبع:delna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.