نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

پخش زنده و مستقیم نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال در جمعه 27 فروردین 95

روز استثنایی مهدی طارمی

گزارش زنده؛ پرسپولیس 2 - استقلال 0


پرسپولیس با دو گل مهدی طارمی در نیمه اول از حریف سنتی خود پیش افتاده است.


   در حالی که تمامی نتایج هفته بیست و ششم به نفع سرخابی های پایتخت بود، هر کدوم از تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند با برد در دربی به صدر جدول بروند. این دیدار با قضاوت محسن ترکی از ساعت 17 در ورزگشاه آزادی شروع خواهد شد و باید دید کدام می توانند فاتح دربی 82 باشند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

ورزشگاه آزادی؛ تماشاگر: 95هزار نفر
داور: محسن ترکی، کمک داوران: سعید علی نژادیان – محمدرضا منصوری


اخطار

حنیف عمران زاده (37) از پرسپولیس


پرسپولیس تهران:

سوشا مکانی، رامین رضاییان، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

استقلال تهران:

سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران زاده، هرائر مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، عادل شیحی (جابر انصاری 27)، خسرو حیدری، آرش برهانی، سجاد شهباززاده
سرمربی: پرویز مظلومی


شرح گل


پرسپولیس 1 استقلال 0: (دقیقه 5، مهدی طارمی): فرشاد احمدزاده پاس رو به عقب خوبی برای نوراللهی مهیا کرد که ضربه این بازیکن را رحمتی به طور ناقص مهار کرد و در ادامه مهدی طارمی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

پرسپولیس 2 استقلال 0: (دقیقه 35، مهدی طارمی): ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده برای مهدی طارمی با ضربه سر فوق العاده او دومین گل پرسپولیس و مهاجم بوشهری این تیم را رقم زد.



دقایق حساس


دقیقه 1: اولین پاس اشتباه از سوی استقلالی ها با ارسال میلاد فخرالدینی برای خسرو حیدری شکل گرفت.

دقیقه 1: اولین اشتباه داوری با عدم اعلام کرنر برای پرسپولیس توسط ضربه سر حنیف عمران زاده و مشایعت توپ توسط طارمی اتفاق افتاد.

دقیقه 2: پرسپولیسی ها توسط فرشاد احمدزاده در جناح راست فرصت ارسال را داشتند که شماره 10 پرسپولیس در دریبل بازیکن روبرویش ناموفق بود و توپ را از دست داد.

دقیقه 4: برخورد فرشاد احمدزاده با امید ابراهیمی برای تصاحب توپ به درستی از سوی ترکی ادامه بازی اعلام شد.

دقیقه 4: همچنان پاس های اشتباه و استرس دقایق ابتدایی بازی از سوی بازیکنان دو تیم ادامه دارد.

دقیقه 10: شوت ناامید کننده‌ی امید ابراهیمی از میانه میدان با اختلاف زیاد به اوت برای پرسپولیسی ها تبدیل شد.

دقیقه 11: مهدی طارمی پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و ضربه اش را به نحوی زد که توسط رحمتی مهار شد که در ادامه داور با اعلام آفساید بازی را قطع کرد.

دقیقه 13: استقلالی ها در یک ضد حمله توسط خسرو حیدری در تدارک هجوم به سمت دروازه پرسپولیس بودند که مهدی طارمی با حضور در یک سوم دفاعی تیمش به همراه بنگر این حمله را خنثی کرد.

دقیقه 14: در زمان پرتاب اوت به سود پرسپولیس، کمک داور از رضاییان درخواست داشت زودتر این کار را انجام دهد که با اعتراض مدافع پرسپولیس همراه شد و او اعلام کرد قصد تلف کردن زمان بازی را ندارد.

دقیقه 15: اشتباه حنیف عمران زاده در ارسال پاس رو به عقب برای رحمتی نزدیک بود طارمی را صاحب فرصت کند که دروازه بان استقلال زودتر از گلزن پرسپولیس توپ را از ان خود کرد.

دقیقه 16: اعلام خطای هند یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلال کرد که توپ ارسالی حیدری توسط سوشا مکانی به خوبی مشت شد و این فرصت از آبی پوشان گرفته شد.

دقیقه 17: ارسال پاس بلند برای آرش برهانی، این بازیکن را در موقعیتی تک به تک با سوشا مکانی قرار داد که ضربه اش به بیرون زده شد اما داور اعلام کرنر کرد.

دقیقه 17: ضربه کرنر را استقلالی ها به بیرون محوطه جریمه فرستادند که شوت سر ضرب امید ابراهیمی بار دیگر به کرنر برای این تیم تبدیل شد.

دقیقه 18: دومین کرنر پیاپی برای استقلال را خسرو حیدری در پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شوتزنی شد که ضربه اش با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه  19: تذکر به سوشا مکانی برای عدم اتلاف وقت در زمان زدن ضربات کنار دروازه با توضیح این گلر به ترکی همراه شد.

دقیقه 20: بهترین فرصت استقلال روی سماجت عادل شیحی شکل گرفت و استقلالی ها از جناح راست پرسپولیس صاحب فرصت شدند که ادامه این حرکت درون شش قدم با ضربه خوبی از خسرو حیدری همراه نشد.

دقیقه 22: برانکو ایوانکوویچ به خطای اعلام شده توسط مسلمان معترض شد و ترکی از او خواست با آرامش بازی را ادامه دهد تا مشکلی برای قضاوت به وجود نیاید. هر چند سرمربی کروات پرسپولیس به کمک مترجم خود بار دیگر به این مساله و خطای اعلام شده اعتراض داشت.

دقیقه 22: ارسال ضربه ایستگاهی از جناح راست پرسپولیس بدون اینکه خطری دروازه سوشا مکانی را تهدید کند به بیرون رفت.

دقیقه 25: ارسال زمینی مسلمان را مهدی رحمتی با پا دفع کرد و در ادامه نیز مدافعان استقلال توپ را از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 25: هواداران پرسپولیس که استرس بالایی را تجربه می کنند با یک دقیقه تاخیر یاد و خاطره هادی نوروزی را زنده نگه داشتند و به تشویق کاپیتان فقید تیم شان پرداختند.

دقیقه 28: ارسال رامین رضاییان روی سر علی علیپور موقعیت خوبی برای پرسپولیس ایجاد کرد که مهدی رحمتی زودتر از مهاجم سرخپوش توپ را دفع کرد.

دقیقه 30: پاس علی علیپور برای فرشاد احمدزاده و ضربه کات دار شماره 10 پرسپولیس با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 31: کرنر استقلال را امید ابراهیمی با شوتی دیدنی به سمت دروازه نواخت که با برخورد به بازیکن پرسپولیس، آبی ها اعتقاد به پنالتی داشتند.

دقیقه 32: بهترین فرصت استقلال روی کرنر را در یک رفت و برگشت را رضاییان و انصاری ناجی تیم شدند و در دو موقعیت توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند.

دقیقه  40: مهدی طارمی که به دنبال هت تریک در این بازی بود، پنالتی تیمش را با جنگ و جدلی زشت از رامین رضاییان گرفت و در ادامه در مصافی تک به تک با مهدی رحمتی مغلوب دروازه بان باتجربه استقلال شد و  این فرصت را از دست داد.

دقیقه 41: روی خطای اعلام شده بر روی رضاییان، مسلمان پشت توپ قرار گرفت و فرصت خوبی برای بنگر ایجاد کرد که این مدافع پیش تاخته نتوانست از آن بهره ببرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.