نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتیجه بازی امشب رئال مادرید و ولسبورگ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا : پرواز با بال های رونالدو

بازگشت پسران زیدان

رئال 3-0 وولفسبورگ؛ پرواز با بال های رونالدو


رئال مادرید با پیروزی 3-0 مقابل ولفسبورگ، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد.


   امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در حالی میزبان وولفسبورگ بود که بازی رفت را با نتیجه 2 بر 0 به این حریف آلمانی واگذار کرده بود.

بازی با حمله سریع کهکشانی‌ها در همان دقیقه نخست آغاز شد، جایی که بنزما روی تعلل نالدو به سمت دروازه حریف می‌رفت اما شانس با وولفسبورگ یار بود که پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت. در سمت مقابل شاگردان دیتر هکینگ روی پاس اشتباه تونی کروس صاحب موقعیت شدند اما پاس آرنولد برای هنریکه هم دقیق نبود و راموس با هوشیاری این فرصت را از حریف گرفت. این بازیکن دقیقه شش فرصت داشت روی پاس کروس با یک ضربه سر دروازه وولفسبورگ را باز کند اما ضربه‌اش با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

مالکیت بازی در این دقایق در اختیار رئالی‌ها بود اما حریف آلمانی هم در دفاع موفق بود تا اینکه دقیقه 16 کریس رونالدو توانست سانتر کارواخال را که از نالدو عبور کرد به گل نخست بازی تبدیل کند.





تنها یک دقیقه از این گل گذشته بود که باز هم خود او روی کرنر ارسالی کروس بلند شد و با ضربه سر و اشتباه دیگو بنالیو، دروازه وولفسبورگ را برای بار دوم گشود.





دقیقه 24 جولیان دراکسلر روی یک ضربه آزاد برای تیمش موقعیت ایجاد کرد، اما پرش نالدو در مقابل واکنش ناواس ناکام ماند.

دراکسلر دقایقی بعد جای خود را به مکس کروسه داد. بعد از این تعویض حملات سبزهای نیدرزاکسن افزایش یافت و شوت سرکش گوستاوو از فاصله 25 متری یکبار دیگر ناواس را به واکنش وادار کرد. آنها در پانزده دقیقه پایانی نیمه نخست تسلط بیشتری روی توپ و میدان داشتند اما موفق به باز کردن دروازه رئال نشدند تا نیمه نخست با همان دو گل رونالدو به سود رئال به پایان برسد.

آغاز نیمه دوم هم مثل نیمه نخست رئالی‌ها سوار بازی شدند و نفوذ آنها به زمین حریف کرنرهای متعددی را پشت سر هم برایشان به دنبال داشت اما هیچ یک از این ضربات نتوانست تهدیدی برای دروازه بنالیو باشد. این دروازه‌بان دقیقه شصت هم اشتباه نالدو و گیلاووگی که چیزی نمانده بود با هول کردن روی پاس عرضی مودریچ دروازه خودی را باز کنند، جبران کرد و توپ را مهار کند. دقیقه 66 کروس ضربه کرنری را به میانه محوطه جریمه ارسال کرد، راموس روی تیر عمودی سمت راست بلند شد و با سر توپ را از فاصله 9 متری به سمت چارچوب دروازه وولفسبورگ فرستاد اما در آستانه عبور آن از خط دروازه بنالیو توانست مانع فروپاشی دروازه‌اش شود.



این صحنه و نمایش زیبایی که شاگردان زین‌الدین زیدان ارائه کردند استادیوم را از تشویق تماشاگران به لرزه درآورد. این نیمه با سیطره کهکشانی‌ها ادامه داشت تا اینکه دقیقه 77 کریس رونالدو توانست روی اشتباه نالدو و گیلاووگی در پر کردن فضاهای خالی دیوار دفاعی و به لطف حرکت سریع‌تر توپ روی چمن‌های خیس برنابئو، روی یک ضربه آزاد تیر خلاص را طوری به پیکره وولفسبورگ وارد کند که از دست بنالیو هم هیچ کاری برنیاید.

در دقایق پایانی بازی اندکی متعادل شد و بازیکنان ولفسبورگ هم حملاتی روی دروازه رئال ترتیب دادند اما باز هم این تیم میزبان بود که  نمایش بهتری داشت اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال راهی مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.