نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتیجه بازی پرسپولیس ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر


هدیه 3 امتیازی کمال به پرسپولیس

ملوان 1 ـ پرسپولیس 2؛ کامیابی پرسپولیس در انزلی


قرمزپوشان در دومین بازی متوالی در دقایق پایانی به پیروزی رسیدند و با کسب 3 امتیاز حساس در انزلی به سکوی دوم جدول صعود کردند.


 پرسپولیس در این بازی ابتدا توسط بنگستون از روی نقطه پنالتی (5) به گل رسید که این گل بلافاصله توسط جلال رافخایی(10) پاسخ داده شد. بعد از این دو گل بازی با برخوردهای شدید دنبال شد ودر نهایت قرمزها در ثانیه‌های پایانی با ضربه کمال کامیابی‌نیا موفق به پیروزی در انزلی شدند.
  
ورزشگاه: تختی ـ تماشاگر: 15 هزار نفر
داور: رضا کرمانشاهی کمک‌ها: بابک داوری و محمد راهی


ملوان

 سیدحسین حسینی، محمد ستاری، عزت‌الله پورقاز، حسین کنعانی، حسین ماهینی، مازیار زارع، سعید یوسف زاده (90 شهاب کرمی) ، پژمان نوری، محمد رضی پور (درویشی 84)، صادق محرمی، سید جلال رافخایی
سرمربی: محمد احمدزاده

پرسپولیس

الکساندر لوبانوف، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نوراللهی (کفشگری 79)، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و جری بنگستون
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


اخطار

 سیدحسین حسینی (7) - مازیار زارع (31) - محمد ستاری (75) - حسین کنعانی (89) از ملوان

کمال کامیابی‌نیا (28) - احمو نوراللهی (31)  از پرسپولیس


بهترین بازیکن:

محسن مسلمان هافبک پرسپولیس باز هم یکی از بازی‌های فوق‌العاده خود را برای تیمش انجام داد و در نهایت با ارسال پاس گل به کسب 3 امتیاز این بازی کمک شایانی کرد. جری بنگستون هم با به ثمر رساندن یک گل و دخالت روی گل دوم نقش زیادی در برد قرمزپوشان داشت.

اتفاق ویژه:

اعتراض شدید ملوانی‌ها به داوری تا دقایق طولانی پس از مسابقه ادامه داشت. مازیار زارع، پژمان نوری و مسئولان این تیم به جز محمد احمدزاده با محاصره کرمانشاهی دقایق سختی را برای این داور رقم زدند. آنها عقیده داشتند او روی گل دوم خطای بازیکنان پرسپولیس را ندیده است. پرسپولیسی‌ها نیز البته به داور در پایان نیمه اول به شدت معترض بودند.

- کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس با خطایی نه چندان لازم در میانه میدان از داور کارت گرفت و دربی را از دست داد تا بازی ملوان فعلا برای پرسپولیس هزینه‌دار باشد.


شرح گل ها:


ملوان 1 ـ پرسپولیس 1؛ (دقیقه 8 جلال رافخایی): پرسپولیس با گل جری بنگستون از حریف پیش افتاده بود با اعلام پنالتی روی نوری این فرصت برای ملوان به وجود آورد تا بازی را به تساوی بکشاند.

1-1 (ملوان ): درحالیکه طرفداران پرسپولیس همچنان مشغول شادی گل زودهنگام تیم شان بودند ، پژمان نوری پشت دفاع پرسپولیس صاحب توپ شد و نفوذ او به محوطه جریمه با خطای بنگر به یک پنالتی برای ملوان تبدیل شد . این پنالتی را رافخایی در دقیقه 10 به گل تساوی تبدیل کرد.

2-1 (پرسپولیس): ارسال ایستگاهی محسن مسلمان با دخالت بنگستون به کامیابی نیا رسید و این بازیکن یکی از مهمترین گل های زندگی خود را به ثمر رساند.


دقایق حساس:

دقیقه 37: حرکت تماشایی رضائیان روی پست مسلمان او را در موقعیتی خوب قرار داد که ضربه این بازیکن با پای سیدحسین حسینی دفع شد و راهی به دروازه ملوان نیافت.
دقیقه 45: فرار رامین رضائیان و تلاش او برای ارسال با دخالت مدافعان و دروازه‌بان ملوان مهار شد.
دقیقه 1+45: پاس به عقب رامین رضائیان در ارتفاع بالا به سختی توسط لوبانوف مهار شد.
دقیقه 2+45: فرار جری بنگستون در پشت دفاع ملوان و عبور او از مدافع مستقیم توسط داور خطا تشخیص داده شد که این مساله بازی را برای دقایقی به جنجال کشاند و اعتراض شدید پرسپولیسی‌هااز جمله برانکو را در پیش داشت. رضا کرمانشاهی داور این مسابقه به دلیل اعتراض نیمکت قرمزپوشان به مهرداد کفشگری کارت زرد داد.
دقیقه 85: مهدی طارمی روی پاس محسن بنگر صاحب موقعیت تک به تک شد اما ضربه ضعیف او توسط حسینی دروازه‌بان ملوان مهار شد.
دقیقه 89: ضربه ایستگاهی ارسالی از میانه میدان توسط مدافعان ملوان  دفع شد.





در حاشیه:

* برانکو ایوانکوویچ با بارانی مشکی و شال قرمز زیرباران گاه و بیگاه انزلی به هدایت تیمش مشغول است.
* ورزشگاه تختی انزلی مملو از تماشاچی است و هواداران فضایی ویژه را در ورزشگاه ایجاد کرده‌اند.
* مازیار زارع هافبک ملوان که سابقه حضور در پرسپولیس دارد، جنگ اصلی را میانه میدان با هافبک‌های حریف برعهده گرفته است.
* جلال رافخایی مهاجم ملوان با گلزنی مقابل پرسپولیس به هر دو تیم پرطرفدار پایتخت در این فصل گل زده است.
* محمد احمدزاده سرمربی ملوان پس از مدت‌ها غیبت از سطح اول فوتبال ایران دوباره در رقابتی حساس هدایت سفیدپوشان شهر انزلی را برعهده گرفته است.
* پرسپولیس در دقایق اولیه بازی به ملوان گل زد تا به روند گلزنی خود مقابل همه تیم‌های لیگ برتری ادامه بدهد.
* پژمان نوری هافبک ملوان با وجود مصدومیت خود را به این بازی رسانده و البته مثل همیشه یکی از بهترین‌های تیمش محسوب می‌شود.
* محمد مایلی‌کهن مربی سابق تیم ملی که متولد شهر انزلی است در ورزشگاه حضور دارد.
* احمدرضا عابدزاده دروازه بان تاریخی پرسپولیسی‌ها نیز که برای حضور در مراسم قایقران به انزلی آمده بود، در ورزشگاه حاضر است. او با تشویق انزلی‌چی‌های حاضر در ورزشگاه روبه‌رو شد.
* بازیکنان پرسپولیس پس از گلی که وارد دروازه ملوان کردند، اقدام به یک شادی گل تازه نمودند؛ شادی گلی شبیه به قایقرانی که این هفته در برنامه فوتبال 120 پخش شده بود.
* مهرداد کفشگری هافبک پرسپولیسی‌ها سومین اخطاری پرسپولیس در این بازی بود که به دلیل عصبانیت از داور ممکن بود حتی کارت قرمز هم دریافت کند. او به تصمیم داور مبنی بر خطا اعلام کردن فرار بنگستون در ثانیه‌های پایانی نیمه اول به شدت معترض بود.
* برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس نیز به شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد و در حالی زمین را ترک کرد که با عصبانیت جملاتی را به زبان می آورد.
* بین دو نیمه یکی از رکوردداران روپایی در ایران در ورزشگاه وارد زمین شده و با تشویق تماشاگران مشغول انجام حرکات جالب است.
* خطای مدافعان ملوان روی مسلمان هواداران پرسپولیسی را نگران هافبک طراح تیمشان کرد اما مسلمان که در ابتدای بازی احساس مصدومیت می‌کرد در نهایت به بازی ادامه داد.
*در دقیقه 26 بازی زکی پور در دور کردن توپی که روی دروازه نفتی ها آمده بود تعلل کرد و این حرکت او با اعتراض سیدجلال حسینی روبرو شد.
*در دقیقه 30 این دیدار خطایی روی یکی از بازیکنان پدیده انجام شد که با اعتراض شدید رضا مهاجری، سرمربی این تیم روبرو شد، او معتقد بود داور باید به بازیکن تیم نفت کارت زرد نشان می داد.
* در دقیقه 73 حرکت عجیب محمد آبشک و شوت محکم او به سمت بازیکنان پرسپولیس با اعتراض محسن مسلمان مواجه شد که مازیار زارع این غائله را ختم کرد.
* ملوان در نیمه دوم به پرتاب اوت بلند توسط عزت پورقاز روی آورده است.
* عدم خلق موقعیت روی دروازه‌ها در نیمه دوم با انتقاد گزارشگر بازی مواجه شده است.
* در دقیقه 75 هواداران ملوان اقدام به پرتاب بطری به سمت زمین کردند.
* محسن بنگر پس از حرکت بی‌احتیاط احمد نوراللهی در محوطه جریمه ملوان به شدت به او تذکر داد و بازیکن جوان تیمش را از خطردریافت کارت دوم آگاه کرد.
* توقف‌های مکرر و مصدومیت بازیکنان ملوان در نیمه دوم باعث اعتراض طرفداران پرسپولیس شد.
* بازیکنان پرسپولیس در دقایقی از نیمه دوم با عصبانیت بازی را دنبال می‌کردند.
*پس از به ثمر رسیدن پنالتی پدیده ای ها بازیکنان دو تیم برای برداشتن توپ به سمت دروازه هجوم بردند و همین موضوع باعث درگیری میان آنها شد. درگیری که با دخالت داور به اتمام رسید.
*مازیار زارع هافبک انزلی چی ها پس از گل پرسپولیس با اعتراض شدید به محسن مسلمان صحنه های عجیب را در ورزشگاه ایجاد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.