نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتیجه بازی ایران و عمان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه 11 فرودین 95

صدرنشینی و صعود دلچسب در تهران

ایران 2 - عمان 0؛ اقتدار نجیب زاده‌های سفیدپوش در آزادی


ملی پوشان فوتبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله اول مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا در تهران از تیم عمان پذیرایی می کنند.



  آخرین تیم آسیایی که توانست ملی پوشان ایران را شکست دهد تیم ملی عمان بود، تیمی که امروز نیز در آخرین دیدار به تهران آمد و قرار است با ملی پوشان ما مصاف داشته باشد، البته شاگردان کی روش در این بازی با خیال راحت به میدان خواهند رفت چرا که از صعود خود مطمئن هستند اما نگفته پیداست که عدم پیروزی در این دیدار می تواند صعود ملی پوشان ایران را دچار خدشه کند.

هفته هشتم مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها، ساعت 19  ورزشگاه آزادی تهران

تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی (81 مهدی طارمی)، وحید امیری، رامین رضائیان، سعید عزت الهی، امید ابراهیمی،‌ اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش(62 مهدی ترابی) و سردار آزمون (63 کریم انصاری فرد).
سرمربی: کارلوس کی روش

تیم ملی عمان

علی الحبسی، محمد المسلمی، عبداسلام عامر، محمد فرج(55 احمد مبارک)، خالد یعقوبی، احمد کانو، حارب السعدی، محسن جوهر(46 قاسم سعید)، راعد ابراهیم، حسین الحضری و عبدالعزیز مقبالی.
سرمربی: لوپز کارو

شرح نیمه اول

ملی پوشان ایران توانستند با ارائه یک بازی برتر و با اختلاف دو گل نسبت به حریف خود، با پیروزی به رختکن بروند.
بازیکنان ایران از ابتدای بازی دروازه عمانی ها را مورد هجوم خود قرار دادند، نکته جالب در نوع بازی ایران نوع بازی و رهبری تمام عیار دژاگه در این بازی بود، وی در متن تمام حملات ایران قرار داشت و اغلب هجوم ملی پوشان ما به سوی دروازه الحبسی با طراحی او انجام می گرفت، البته نکته مثبت دیگر در بازی ایران استفاده کاملا موثر و منطقی از ضربات ایستگاهی (مخصوصا کرنرها) بود و هر دو گل تیم ملی ایران از روی همین ضربات به دست آمد. میل به برتری شاگردان کی روش از همان ابتدای بازی مشخص بود و بازیکنان تیم ملی به گونه ای بازی کردند تا عمانی ها را در زمین خود حبس کنند و در نتیجه حمله آنچنانی روی دروازه علی رضا بیرانوند به وجود نیاید.
حال باید دید در نیمه دوم لوپس کارو، مربی مطرح و نامدار عمانی ها چه تدبیری برای خنثی کردن اندیشه های هجومی کارلوس کی روش خواهد کرد.

شرح گل

ایران 1 عمان 0 (دقیقه 15، سردار آزمون) :کرنر ارسالی از جناح چپ توسط علی رضا جهانبخش با ضربه سر سردار آزمون به سختی دروازه عمان را با خطر مواجه کرد و در نهایت با واکنش ضعیف الحبسی، توپ از خط دروازه عبور کرد و گل اول ایران به ثمر رسید.
ایران 2 عمان 0 (دقیقه 23، سردار آزمون) : کرنر ارسالی، این بار از جناح راست توسط دژاگه با دخالت و ضربه سر سعید عزت اللهی به آزمون رسید تا او با ضربه سر هوشمندانه خود دومین گل تیم ملی ایران را به ثمر برساند تا ایران در شرایط کاملا برتر از حریف خود پیش بیفتد.


موقعیت های حساس

دقیقه 9 – اولین فرصت خطرناک در این بازی توسط ایرانی ها به وجود آمد و اشکان دژاگه ضربه ایستگاهی خود را به صورت خطرناکی به سمت دروازه عمانی ها زد اما علی الحبسی این توپ را با واکنشی به موقع دفع کرد.
دقیقه 15 –  دومین خطر این بازی نیز توسط ایران و بازهم توسط اشکان دژاگه به وجود آمد و دریبل و حرکت بدن اشکان و در نهایت شوت دیدنی او باعث واکنش فوق العاده الحبسی شد تا این توپ نیز به کرنر برود.
دقیقه 21 – جهانبخش با دریبل یکی از بازیکنان عمان خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد و ضربه خود را روانه دروازه حریف کرد اما این توپ کم جان توسط دروازه بان حریف مهار شد.
دقیقه 33 – اشکان دژاگه که در این بازی یک رهبر واقعی برای تیم ملی بود با فرار خود به محوطه جریمه عمانی ها رسید و در حالی که می توانست ضربه خود را به سمت دروازه حریف بزند ترجیح داد با پاس به موقعی آزمون را راه بیندازد اما ضربه محکم سردار از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.
دقیقه 45 – بازهم اشکان دژاگه خود را صاحب توپ کرد و او این بار ضربه دقیقه خود را به سوی دروازه الحبسی زد اما این توپ با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 49 – تنها موقعیت عمانی ها در این بازی در این دقیقه به وقوع پیوست و ضربه پشت هجده قدم بازیکن این تیم با فاصله از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه 55 – پرتاب اوت امیری در یک رفت و برگشت نصیب جهانبخش شد و او نیز ضربه خود را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه حریف کرد اما این توپ به بیرون رفت.
دقیقه 65 – فرار رضاییان از راست موقعیت خوبی را برای ارسال فراهم کرد و او نیز پاس تند و تیز خود را برای بازیکنان فرستاد اما الحبسی این توپ را قعط کرد.
دقیقه 65 – سعید عزت اللهی از بین مدافعان حریف عبور کرد و توانست خود را به دروازه حریف برساند و در موقعیتی خوب دروازه عمان را هدف بگیرد اما بازهم الحبسی به خوبی توپ را دفع کرد.

در حاشیه

اتوبوس تیم ملی ساعت 17 و 30 دقیقه وارد ورزشگاه شد.
* از بلندگوی ورزشگاه همچنین آهنگ‌های جنوبی نیز پخش می‌شود.
* هنگامی که پرچم‌های ایران قرار بود بین تماشاگران پخش شود، هواداران برای گرفتن این پرچم‌ها به سمت توزیع‌کنندگان هجوم آوردند.
* امروز نیز خبرنگاران توسط مسئولان امنیتی پس از بازرسی بدنی وارد ورزشگاه شدند.
* بازیکنان عمان ساعت 17 و 45 دقیقه برای بررسی شرایط زمین با لباس‌های آبی وارد چمن شدند، که این موضوع واکنش منفی هواداران ایران را در پی داشت و آنها عمانی‌ها را هو کردند.
* عمانی‌ها در وسط زمین عکس سلفی می‌گرفتند.
* بدنساز تیم ملی ساعت 10 دقیقه به 6 برای طراحی مراحل تمرینات به زمین آمده و توسط هواداران تشویق شد.
* داوران مسابقه از سوی هواداران ایران تشویق شدند.
* قبل از دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان از سوی فدراسیون فوتبال از سیدجلال حسینی مدافع تیم ملی کشورمان به خاطر برگزاری 100 بازی ملی تقدیر ویژه‌ای به عمل آمد. قبل از آغاز بازی، مسئولان فدراسیون با حضور در کنار زمین، لوح ویژه‌ای را به حسینی در همین زمینه اهداء کردند.
*با وجود حضور سیدجلال حسینی، اشکان دژاگه بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته است.
*محمود گودرزی، وزیر ورزش نیز با حضور در ورزشگاه آزادی از این بازی دیدن می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.