نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

فال روز چهارشنبه 5 اسفند 94 | فال روزانه 1394

فال روزانه | فال روز چهارشنبه 5 اسفند 1394


فال روزانه | فال روز چهارشنبه 10 تیر 1394
  
فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

 امروز شما حتماً باید استعدادهای کاری خارق‌العاده خود را نشان بدهید، اما شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید نتیجه عکس می‌گیرید. حتی اگر شما تمام کارهایتان را هم انجام دهید، پیروزی‌های شما دیگران را عصبانی خواهد کرد. اگر آنها نمی‌توانند به پای شما برسند به شما هیچ ارتباطی ندارد! شما فقط کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید درست است.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 تیر 1394

  

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امرو دوستان شما خیلی دور و برتان می‌چرخند، اما آنها نمی‌خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مکالمه را به موضوعات مورد‌ علاقه خودتان بکشانید نباید میدان را خالی کنید. در عین حال که نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها کاملاً صادق باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین تیر ماه

با توجه به هم ترازی ماه با ژوپیتر شما نباید فراموش کنید که با کمک برنامه ریزی مناسب و اجرای عاقلانه هر کاری امکان پذیری می‌شود. با این حال شما در اطراف خود سدی از مقاومت را می‌بینید. باوجود اینکه آنها ادعا می‌کنند که به آن توجه دارند، ولی حوادثی اتفاق می‌افتد که تا مدتی از شما دورمی‌شوند و شما نیز وقت کافی دارید، قبل از اینکه آنها برای انجام دادن کاری جدید تحت فشار قرارتان دهند کارهای قبلی خود راتمام کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 امروز صبور بودن در محیط کاری تبدیل به مقوله پر اهمیتی شده است، بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید که حق با شماست خیلی سریع واکنش نشان ندهید. فرصتهای زیادی برای پول درآوردن و همچنین شاد بودن وجود دارد، به جای اینکه همه امور را همان طوری که در ظاهر خوب به نظر می‌رسند در باطن هم خوب و عالی فرض کنید، روش عاقلانه این است که صبر کنید تا ببینید که آیا آنها در روزهای آینده تغییر می‌کنند یا نه. از زندگی لذت ببرید اما اجازه ندهید که این لحظه‌های خوب به دست فراموشی سپرده شوند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز دوستان و یا همکارانتان با تغییر دادن نگرشتان به شما کمک می‌کنند، چرا که آنها به سمت جدی تر شدن گرایش پیدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اینکه احساس تنهایی کنید در مورد کارتان جدی تر می‌شوید. اگر کمک دیگری لازم دارید ازشان بخواهید تا از شما به خاطر بیشتر موثر بودن حمایت کنند، چرا که آنها امده اند تا به شما یاری برسانند!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار  باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

اخلاق و روحیات شما امروز برخلاف روزهای دیگر است و اگر بخواهید تلاش کنید که از بروزاحساسات تان جلوگیری کنید ممکن است این اوضاع را بدتر هم بکند. شما می‌توانید بگویید که تغییرات شدید در پیش است،‌ اما می‌دانید که الان نمی‌خواهید با آن روبرو شوید. انکار کردن برای روزهای معدودی می‌تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمی‌توانید خود را گول بزنید چرا که نمی‌توان از تغییرات پیش رو اجتناب کرد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

معمولا برای شما سخت است که بخواهید احساسات خود را مهار کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید. حتی با وجود اینکه شما در ارائه بهترین کاری که می‌توانید توانا هستید و بسیار خوب عمل می‌کنید، امروز احتمالا زیاد در وانمود کردن موفق نخواهید شد. قلب تان را با کارایی  و بازده در کار نپوشانید. شما می‌توانید همانطور که با احساسات خود روراست هستید کارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 تیر 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

 شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آروزهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.