نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

فال روز سه شنبه 27 بهمن 94 | فال روزانه 1394

فال روز سه شنبه 27 بهمن 94 | فال روزانه 1394

فال روزانه جمعه 8 خرداد ۹۴

فال روز سه شنبه 27 بهمن ماه ۹۴

فروردین
امروز می توانید کارهای زیادی را در یک چشم به هم زدن به انجام برسانید. شاید برای این که از زندگی لذت بیشتری ببرید  

 تصمیم بگیرید تعهدات تان را برای مدتی کنار بگذارید، اما فعلاً ارزش اش را ندارد که وظایف تان را رها کنید. به خاطر وضعیتی که در آن گیر افتاده اید دیگران را   سرزنش نکنید. فقط به نتیجه ی کارتان فکر کنید و این که در طولانی مدت چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت.

 

 

اردیبهشت
امروز به هیچ وجه نمی توانید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید، اما به هرحال دل تان می خواهد دست از کار بکشید و احساسات تان را به نمایش بگذارید. چیزی که عقل تان به شما می گوید با احساسات تان جور نیست، همین باعث شده که نتوانید کارهای عادی روزمره ی خود را تمام کنید. اگر تصمیم دارید هر طور که شده به مسیرتان ادامه دهید، بدانید که مجبور نیستید دست به کار شگفت انگیزی بزنید. بگذارید احساسات تان اوج بگیرند، اما قبل از این که دست به کار شوید راهی پیدا کنید تا احساسات برانگیخته ی خود را فروکش کنید.

 

 

خرداد
به نظر می رسد که دوستان و همکاران تان حسابی سرتان را شلوغ کرده اند، اما این دقیقاً همان چیزی است که خودتان دوست دارید. از این فرصت استفاده کنید و خلاقیت های تان را به نمایش بگذارید. آرزوهای مهمی که در سر دارید به تدریج رنگ می بازند، پس بهتر است خودتان را بیهوده سرگرم امور پیش پا افتاده نکنید. انرژی خود را برای چند روز آینده ذخیره کنید، حتماً به آن نیاز خواهید داشت. سعی کنید با سرعت ملایم پیش بروید تا شانس موفقیت تان بیشتر شود.

 

 

تیر
گاهی این قدر با احساسات دیگران همدردی می کنید که دیگر نمی دانید چه طور باید واکنش نشان دهید. اما امروز ممکن است در یک وضعیت سخت کاری قرار بگیرید و سریع از خودتان واکنش نشان دهید، اما حواس تان باشد که برای ثابت کردن موضع خود به دیگران تکانه ای عمل نکنید. گاهی اعتماد به نفس بیش از حد مشکل به بار می آورد. بهتر است برای این که بهتر بتوانید تصمیم بگیرید نظرات دیگران را هم بشنوید.

 

 

مرداد
امروز با احساسات عمیقی سر و کار دارید که در تلاش اند راهی به بیرون پیدا کنند، اما شاید دیگران متوجه این حالات شما نشوند. از آن جایی که افکارتان همین طور سربسته باقی مانده اند فشار زیادی را به شما وارد می کنند. اگر تصمیم دارید که حرف بزنید و خودتان را سبک کنید بهتر است قبل از هر چیزی شنونده ی تان را در نظر بگیرید.

 

 

شهریور
دل تان نمی خواهد که دیگران بدانند از چه چیزهایی خوش تان می آید و از چه چیزهایی متنفرید، به همین خاطر ترجیح می دهید تمایلات تان را مخفی نگه دارید. توجیه تان این است که نمی خواهید دیگران را خسته کنید. اما بدانید که اگر مدام بر خواسته های تان سرپوش بگذارید چیزی حل نمی شود. در عوض با دقت نظر پیش بروید و دیگران را از خواسته هایی که دارید مطلع کنید. به دیگران این فرصت را بدهید که حرف های تان را بشنوند تا شاید بتوانند کمک تان کنند.

 

 

مهر
از این که به دوستان و همکاران تان محبت کنید لذت می برید، اما سعی می کنید محبت تان را طوری نشان دهید که به آن ها وابسته نباشید. اما امروز به راحتی نمی توانید چنین رویه ای را در پیش بگیرید، زیرا دوستان تان بیش از آن چه فکرش را می کنید به محبت شما پاسخ خواهند گفت. به خاطر همین شدت رفتارهاست که باید با تناقض های درونی تان روبرو شوید و حل شان کنید. شاید اول اش کمی سخت باشد، اما بهتر است احساساس تان را بروز دهید و مقاومت نکنید.

 

 

آبان
امروز ممکن است چیزی برای تان اتفاق بیفتد که از کنترل شما خارج است، حتی ممکن است واکنشی که نشان می دهید خیلی شدید باشد. شاید بگویید که تصمیم دارید در برابر جریانات پیش آمده مقاومت نکنید، اما واقعیت این است که به راحتی نمی توانید انعطاف پذیری نشان دهید. تنها در صورتی اتفاقات خوب پیش خواهند آمد که جرأت به خرج دهید و پا به مسیرهای ناشناخته بگذارید. برای این که بیشتر پیشرفت کنید باید در برابر تغییرات انعطاف پذیر باشید.

 

 

آذر
امروز ممکن است با کسی روبرو شوید که ایده های بزرگی در سر دارد و فرصت های قابل توجهی را پیش روی شما قرار می دهد، به همین دلیل احساس بسیار خوبی به شما دست خواهد داد. اما شاید یک صدای خفه از ته قلب تان به شما بگوید که ای کاش این همه مشغله نداشتید. ممکن است وارد گفت و گوهایی شوید که اصلاً معلوم نیست به کجاها خواهند کشید. شاید احساس کنید از این همه جزییاتی که در مکالمات تان جریان دارند خسته شده اید، اما بدانید که همین جزییات می توانند افق های جدیدی را پیش روی تان باز کنند که انتظارش را ندارید.

 

 

دی
امروز همه چیز مشکل به نظر می رسد. اگرچه سعی می کنید مطابق برنامه ای که از پیش تعیین کرده اید حرکت کنید، اما ممکن است احساس کنید که کارها از روال طبیعی برنامه خارج شده اند. امروز برخلاف همیشه وقتی حرف می زنید از این موضوع به آن موضوع می پرید، حتی گاهی چنان در افکارتان گم می شوید که دیگر کسی نمی تواند شما را به خودتان بیاورد. اگر نتوانستید انتظارات دیگران را برآورده کنید اصلاً خودتان را سرزنش نکنید. به نظر می رسد که این بار نوبت شماست که کمی استراحت کنید و از رویاپردازی های تان لذت ببرید.

 

 

بهمن
در ظاهر به نظر می رسد که آماده ی تغییرات هستید، اما واقعیت این است که هنوز ذهن تان نمی تواند با حقایق جدید کنار بیاید. اما بدانید که این سرسختی مشکل ساز خواهد شد. اجازه ندهید که ترس بر شما غلبه کند و رفتارتان را تحت تأثیر قرار دهد. قبل از این که انرژی های منفی خرابی به بار آورند بهتر است مشکل تان را با دیگران در میان بگذارید.

 


اسفند
امروز می خواهید با کاری که انجام می دهید همه را تحت تأثیر قرار دهید، اما بدانید که راه سختی را در پیش گرفته اید. به نظر می رسد که نیازهای فعلی تان با اهداف بلند مدتی که در سر دارید جور درنمی آیند، به همین خاطر نمی توانید درباره ی قدم بعدی تصمیم بگیرید. به جای این که در دنیای بیرون پاسخ پرسش های تان را جست و جو کنید، بهتر است ذهن تان را آرام کنید و به درون خودتان رجوع کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.