نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

گزارش زنده نتیجه بازی ایران و هند در مقدماتی جام جهانی 94.06.17

هندوستان سرسخت تر از حد انتظار

گزارش زنده؛ هند 0 - ایران 3


ضربه مهدی طارمی از درون محوطه جریمه گل سوم را برای ایران به ارمغان آورد تا کارلوس کی روش به پیروزی در این دیدار مطمئن شود و تیمش را در صدر جدول ببیند.


  شاگردان کارلوس کی روش بعد از توقف برابر ترکمنستان و برد شش گله مقابل گوام، در سومین دیدار خود برابر هند قرار گرفته اند و امیدوارند با برتری بر این حریف در صدر جدول گروه قرار گیرند.

با گزارش لحظه به لحظه این دیدار "ورزش سه" را همراهی کنید.

مرحله اول مقدماتی جام جهانی، ورزشگاه: سری کانتیراوای بنگلور، تماشاگر:25 هزار نفر
داور: عمار علی عبدالله

ترکیب ایران:

علیرضا حقیقی، خسرو حیدری(کاوه رضایی74)، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی(مرتضی پورعای گنجی61)، آندرانیک تیموریان (کاپیتان)، وحید امیری، اشکان دژاگه ،مهدی طارمی(عزت اللهی 61)، سردار آزمون.
سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب هند:

سینگ ساندو، آرناب ،موندال، کوتال داس، ژینگان ،هالدر، لیونگدوپ، گانش(13 برودز) ،لارپخلوآ، چتری، رابین سینگ.
سرمربی: کونستانتین

اخطار:

ایران - پورعلی گنجی (89)

شرح گل:

هند 0 - ایران یک (دقیقه 29، سردار آزمون): روی یک ضربه ایستگاهی اندرانیک تیموریان توپ را درون شش قدم فرستاد که تاثیر سردار آزمون روی این توپ، گل اول را به نام ایران ثبت کرد.
هند 0 ایران دو ( دقیقه 46، آندرانیک تیموریان): ضربه عجیب اشکان دژآگه درون محوطه جریمه هند با سماجت و پیگیری مهدی طارمی تبدیل به یک پاس رو به بیرون شد تا آندرانیک تیموریان گل دوم ایران را از درون محوطه جریمه به ثمر برساند.
هند 0 ایران سه: پاسکاری بازیکنان ایران درون محوطه جریمه در نهایت فرصت شوتزنی را برای طارمی مهیا کرد تا این بازیکن گل سوم ایران را به ثمر برساند.

شرح نیمه اول:

شاگردان کارلوس کی روش در سومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی به مصاف هند رفت و در حالی که در 45 دقیقه اول کاملا بر حریف مسلط بود موفق شد با یک گل به رختکن برود.
سردار آزمون، وحید امیری و اشکان دژآگه در این نیمه فرصت های خوبی را به دست آوردند اما تنها یک بار موفق شدند از سد مدافعان هندی بگذرند و توپ را وارد دروازه حریف نه چندان قدرتمند خود کنند.
هندی ها نیز به پشتوانه تماشاگران خود چند بار روی دروازه ایران خطرساز شدند اما حقیقی، جلال حسینی و پژمان منتظری اجازه خودنمایی به آنها ندادند.
شاگردان کارلوس کی روش با ادامه روند نیمه اول خود مطمئنا می توانند با سه امتیاز به تهران بازگردند.

دقایق حساس:

دقیقه 8: وحید امیری پا به توپ به درون محوطه جریمه هند هجوم برد و در نهایت پاس رو به عقب او درون شش قدم را آزمون موفق نشد کنترلی مناسبی داشته باشد و مدافعان هند توپ را به اوت زدند.
دقیقه 10: احسان حاج صفی اقدام به شوتزنی از پشت محوطه جریمه کرد که توپ او با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 11: اشکان دژآگه بعد از جا گذاشتن بازیکن هند از فاصله 30 متری اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او را دروازه بان هند در دو ضرب مهار کرد و فرصت را از بازیکنان ایران در ریباند گرفت.
دقیقه 13: حرکت ترکیبی بازیکنان ایران پشت محوطه جریمه در نهایت به سردار آزمون رسید اما داور به نشانه آفساید در سوت خود دمید و مهاجم جوان ایران را متوقف کرد.
دقیقه 14: روی یک ضدحمله ایران صاحب فرصت مناسبی شد که حرکت سه نفره حمله وران ایران در نهایت به اشکان دژآگه نرسید و توپ آزمون با عبور از جلوی دروازه بدون تاثیر مهاجمان ایران به بیرون رفت.
دقیقه 18: ارسال وحید امیری از جناح چپ ایران می توانست سردار آزمون و ایران را به گل اول برساند که مدافع هند زودتر از مهاجم شماره 20 ایران توپ را به کرنر فرستاد و روی این کرنر هم ایران موفق به تهدید دروازه هندی ها نشد.
دقیقه 31: ضربه ایستگاهی برای هندی ها در نهایت با ضربه قیچی مهاجم این تیم همراه بود که حضور سیدجلال حسینی در مسیر توپ، شانس رسیدن هندی ها به گل را از بین برد و توپ از محوطه جریمه ایران دور شد.
دقیقه 68: ارسال کرنر هندی ها با ضربه سر مهاجم هندی و در ادامه با برخورد به مدافع ایران به تیرک دروازه حقیقی برخورد کرد و بار دیگر ضربه کرنر برای هند شکل گرفت. این صحنه را می توان تنها موقعیت هندی ها در این دیدار قلمداد کرد و آنها روز بی کاری را برای علیرضا حقیقی رقم زدند
دقیقه 83: ضربه ایستگاهی ایران را احسان حاج صفی با پای چپ و از فاصله 30 متری نواخت که توپش با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 87: اشکان دژآگه درون محوطه جریمه و در حالی که پاس خوبی از سردار آزمون دریافت کرده بود نتوانست دروازه هند را باز کند و توپش با اختلاف به بیرون رفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.