نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

گزارش زنده نتیجه بازی ایران و کویت در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا

گزارش لحظه به لحظه والیبال قهرمانی آسیا؛

ایران سه - کویت صفر


تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف کویت رفت.


  بازی دو تیم ملی ملی والیبال ایران و کویت از سری مسابقات قهرمانی مردان آسیا از ساعت 19:35 دقیقه در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد. پوریا فیاضی، حمزه زرینی، مسعود غلامی، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی و رضا صفایی برای ایران آغاز کنندگان بازی بودند و علی حسینی به عنوان لیبرو در ترکیب تیم ملی جا گرفت. پوریا فیاضی اولین امتیاز بازی را برای ایران با اسپکی از منطقه 2 گرفت و با کسب یک امتیاز سرویس مستقیم اختلاف را از همان ابتدای بازی ایجاد کرد. دریافت ضعیف کویتی ها امتیازت مستقیم زیادی را از این تیم گرفت و این تیم در حمله هم نمایش خوبی را از خود نشان نداد تا اینکه ایران ست اول را با نتیجه 25 بر 13 به سود خود کرد.

ست دوم بازی به مراتب دشوار تر از ست اول پیگیری شد تا جایی که دو تیم در تکنیکال تایم اوت دوم با نتیجه 16 بر 15 به سود کویت زمین را ترک کردند. ایران به همان روند طبیعی اش ادامه می داد اما حریف با جو سالن آشنایی بیشتری پیدا کرده بود و توانست مسلط تر نسبت به گذشته بازی را دنبال کند. با دو تعویضه پیمان اکبری، فرهاد سال افزون و فرهاد پیروت پور به میدان آمدند و نتیجه بازی به سود ایران برگشت و در نهایت ست دوم را هم تیم کشورمان توانست کویت را با نتیجه 25 بر 22 شکست دهد.

ایران ست سوم را با یک تغییر نسبت به دو ست دیگر آغاز کرد و فرهاد پیروت پور از ابتدای بازی جایگزین رضا صفایی شد. وقتی کادر فنی خیالش از بابت پیروزی در بازی راحت شد تصمیم به بازی دادن به سایر بازیکنان تیم گرفت. هر یک از بازیکنانی هم که به عنوان نیروی جایگزین پا به میدان می گذاشتند نمایشی خوی از خود نشان می دادند و همان نطام تیمی حفظ می شد. ایران با نمایشی که امروز از خود نشان داد به میزان زیادی از شدت نگرانی های موجود برای این تیم کاست و ثابت کرد به هماهنگی لازم در تمامی پست ها رسیده است.

تیم ملی والیبال ایران اولین دیدار خود در قهرمانی مردان آسیا را با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 13، 25 بر 22 و 25 بر 13 پیروز شد و در دیدار دوم خود فردا شنبه، ساعت 19 به مصاف قزاقستان خواهد رفت.
نظرات 4 + ارسال نظر
هانی شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 13:16

عالى بودن راستى تلویزیون نشون داد

محمد علی بشکوفه شنبه 10 مرداد 1394 ساعت 00:08

واقعا ایران عشقه

رومینا جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 22:42

ایول بهشون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.