نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

گزارش زنده نتیجه بازی ایران لهستان در لیگ جهانی والیبال : 2015 1394.04.07

انس صعود تیم ملی والیبال کم شد

اولین شکست خانگی شاگردان کواچ


تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم خود مقابل لهستان در هفته هفتم لیک جهانی والیبال مغلوب این تیم شد.


  دیدار مرگ و زندگی دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان با 10 دقیقه تاخیر از وقت مقرر آغاز شد و دو تیم برای برد کار خود را آغاز کردند.

ست اول
شکست در این بازی راه صعود را سخت می کند حالا چه آن تیم ایران باشد چه لهستان و همین موضوع حساسیت کار را بیش از حد کرد. کواچ به ترکیب برنده اش رسیده و مثل همیشه میرزاجانپور، عبادی پور، موسوی، غلامی، موسویری، معروف و محمودی را به میدان فرستاد و مثل بازی های گذشته مرندی لیبروی اول بود. استفان آنتیگا هم از عملکرد تیمش در بازی ابتدایی رضایت داشت و همان ترکیب را برای شروع مسابقه راهی زمین کرد تا جنگ همانی که بود باشد فقط با کمی تلاش بیشتر.


بازی همان طور که انتظار می رفت نزدیک و با حساسیت آغاز شد و تیم ها تا امتیازات یک رقمی پا به پا می رفتند تا اینکه موسوی و عبادی پور دو حمله حریف را زخمی کردند و محمودی مثل همیشه توپ های مرده را به امتیاز تبدیل کرد تا ایران با 3 امتیاز اختلاف تکنیکال تایم اوت دوم را سمت نیمکت برود. بازی از امتیاز 16 به بعد وارد فازی جدید شد و تیم ها با ریسک بیشتری تکنیک های والیبال والیبال را در زمین پیاده می کردند اما ایران چند اختلاف امتیازی به موقع را ایجاد کرد و همین مساله تساوی در امتیازات را کمی برای حریف سخت می کرد. تعویض همیشگی معروف و مهدوی یک بار دیگر انجام شد و این بار لهستان بعد از چند اشتباه بازیکنان خودی فاصله را به حداقل رساندند تا اینکه قائمی به جای میرزاجنپور آمد و معروف هم به بازی بازگشت. در امتیاز 20 به بعد امتیازات یک به یک بالا می رفت و تا اینکه بازیکنان ایران از نک اشتباه لهستانی ها در امتیاز نهایی استفاده کردند و ست نخست را با نتیجه 25 بر 23 پیروز شدند.

ست دوم
برد ایران در ست اول بازی استفان آنتیگا را مجبور به آن کرد که دست به تغییراتی بزند و جا به جایی پاسور ها همیشه کلیدی ترین تعویض است اما درصد ریسک موضوع بالا می رود. مرد فرانسوی لهستانی ها این ریسک را به جان خرید و فابین درژگا را به میدان فرستاد تا اوضاع تقسیم پاس تیم کمی بهتر شود. این تغییر حداقل در ابتدای بازی جواب داد و حریف اختلافی 3 امتیازی را ایجاد کرد و کار برای ایران سخت شد. 



شاگردان کواچ به بازی برگشتند اما نوسانات تیمی بالا بود و اختلاف چند باره یک بار دیگر ایجاد شد تا اینکه برای سومین بار لهستان 3 امتیاز از ایران بالا افتاد و تکنیکال تایم اوت دوم را با نتیجه 16 بر 13 به اتمام رسانید. این بار ایران به بازی نتوانست بازگردد و امتیازات یکی پس از دیگری به سود لهستان می شد. حضور غفور، علیزاده و مهدوی هم در زمین کارساز نبود و ایران تجربه بازی قبل را یک بار دیگر تکرار کرد تا پس از یک ست برد ست دوم را واگذار کند و دیدار همچنان حساس پیگیری شود. تغییرات آنتیگا در ست دوم جواب داد و تیمش با نتیجه 25 بر 20 برنده این پیکار بود.

ست سوم
اتفاقات بازی روز جمعه یک به یک در حال تکرار بود و نتایج به صورت عجیبی مشابه بازی اول رقم می خورد. بعد از اینکه ست اول را ایران برد لهستان در ست دوم پیروز شد و ست سوم را هم طوفانی آغاز کرد به طوریکه اختلافی قابل توجه بین دو تیم ایجاد شد. بازهم قائمی به میدان آمد و میرزاجانپور نیمکت نشین شد. مثل اینکه اتفاقات باید همان طور که جمعه رقم خورده بود تکرار می شد. از امتیاز 11 بر 10 که ایران اختلاف را به حداقل رسانده بود اسپکرهای ایرانی در حمله ناموفق بودند و 5 امتیاز را به حریف تقدیم کردند و بعد در پی جبران برآمدند که همین موضوع کار را برای تیم سخت می کرد.



معروف از عملکرد مردان هجومی اش رضایت نداشت و مدام در حال فریاد کشیدن بود چرا که هر چه از بازی می گذشت اختلاف با لهستان بیشتر می شد و این موضوع خبر خوبی نبود چرا که کواچ و تیمش به باخت نزدیک تر می شدند. مثل بازی گذشته در امتیاز 18 مهدوی به جای معروف به میدان آمد و زرینی در کنار زمین حرص می خورد و طاقت دیدن امتیازات از دست رفته را نداشت. زرینی بالاخره پس از یک سال دوری به ترکیب تیم ملی بازگشت تا راه حل کواچ باشد اما این اتفاق نیافتاد و مثل بازی سوم ایران در ست سوم هم بازی را با نتیجه 25 بر 20 واگذار کرد تا یک بار دیگر استرس به اوج برسد.

ست چهارم
ست چهارم بازی با لهستان را می توان حساس ترین لخظات حضور ایران در لیگ جهانی امسال قلمداد کرد. امتیازاتی که باید به نفع ایران گرفته می شد تا راه پیروزی و صعود هموارتر می شد اما همه چیز مخالف تصورات پیش می رفت و این لهستان بود که در زمین برتری داشت.



حساسیت و استرس تاثیر خود را بر تیم گذاشته بود و بازیکنان نمایش همیشگی را نداشت و اختلافی 6 امتیازی برای لهستان جریان داشت. غفور و مهدوی ماموریتی نجات بخش داشتند و به زمین آمدند تا روند بازی را عوض کنند اما آنها هم موفق نبودند و مثل اینکه ایران محکوم به شکست در این ست و این بازی بود. تیم ملی والیبال ایران در نهایت این ست و بازی را با نتیجه 3 بر یک و با امتیازات 25 بر 23، 25 بر 25، 20 بر 25 و 19 بر 25 واگذار کرد.

بازی برگشت رو از همینجا پیگیری کنید

ایران 3 - لهستان 2

پیروزی شیرین ایران مقابل قهرمان جهان


تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال در ورزشگاه 12هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان ایران توانست در یک بازی نزدیک مقابل لهستان به برتری دست یابد.


  جنگ صعود بین دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان با 10 دقیقه تاخیر آغاز شد و معروف، محمودی، میرزاجانپور، عبادی پور، موسوی و غلامی ارنج اصلی تیم را تشکیل می دادند و مرندی لیبرو شروع کننده بازی بود.



ست اول
بزرگترین تغییر در تیم لهستان غیبت کورک بود و فابین درژگا هم از ابتدا برای این تیم پاس نداد. تغییرات نشان دهنده مطالعه لهستانی ها بر روی تیم ایران و تاکتیک هایش داشت به طوری که تغییراتی اساسی ایجاد کرده بودند اما بازی در آزادی آنها را آزار می داد و رفته رفته به تعداد اشتباهاتشان اضافه می شد و همین دلیل اختلاف دو تیم را بیشتر و بیشتر می کرد.



شاگردان آنتیگا در طول بازی نمایشی پر نوسانی را از خودشان نشان داد دادند و در برخی امتیازات اختلاف را به 5 و گاهی به یک امتیاز می رساندند اما هیچ وقت نتوانستند حتی به امتیازاتی مساوی با ایران برسند. این اختلاف امتیازی تا پایان ست ادامه داشت و در نهایت ایران موفق شد با نتیجه 25 بر 21 پیروز اول ست بازی باشد.



ست دوم
آنتیگا در ست دوم هیچ تغییری را در تیمش ایجاد نکرد و فقط دلخوش به گذر زمان بود، زمانی که بگذرد تا شاید بازیکنان تیمش به شرایط سالن عادت کنند. ابتدای این ست لهستانی ها با قدرت آغاز کردند و توانستند برای اولین بار در طول بازی از ایران پیش بیافتند به طوریکه که تکنیکال تایم اوت اول با برتری یک امتیازی این تیم به پایان رسید.

بازی کاملا نزدیک دنبال می شد و لهستانی ها همان یک امتیاز اختلاف را حفظ می کردند تا اینکه توپگیری سعید معروف و دفاع عادل غلامی ایران را یک بار دیگر از حریف پیش انداخت. آنتیگا مجبور به درخواست تایم اوت شد تا تیمش را به بازی برگرداند که همین طور هم شد، دو حمله نا موفق از بازیکنان ایران یک بار دیگر برتری را به لهستانی ها داد تا این بار کواج از داور تایم بخواهد. یک بار دیگر دو تیم در امتیازات برابر شدند.



امتیازات در پایان ست با هیجان زیادی به دست می آمد و ست از آن تیکی بود که مسلط، اشتباه کمتری مرتکب می شد. احتیاط شرط اول بود و دو تیم ترجیح می دادند امتیاز ندهند تا اینکه در پی کسب امتیاز باشند اما در نهایت لهستانی ها با دفاع میلاد عبادی پور نتیجه ست را به سود خود کنند. شاگردان آنتیگا موفق شدند ست دوم را با امتیازت 25 بر 23 به سود خود کنند.


ست سوم
ست سوم بازی دو تیم ملی والیبال ایران و لهستان در حالی شروع شد که حریف چهره ای خطرناک از خود نشان داده بود و توانست به اولین تیمی تبدیل شود که در سال 2015 از ایران در تهران ست می گیرد، این موضوع یعنی آنها با جو سالن آشنا شده اند و از این به بعد کیفیت فنی چهره تیم برنده را مشخص می کند.

شاگردان آنتیگا بعد از پیروزی در ست دوم جان تازه ای گرفتند و ست سوم را بسیار طوفانی آغاز کردند.نمایش خوب این تیم تا پایان تکنیکال تایم اوت فنی اول ادامه داشت و آنها فاصله ای 3 امتیازی را ایجاد کرده بودند اما به یک باره نوبت به هنرنمایی بازیکنان ایرانی رسید تا با چند دفاع و توپگیری حملات لهستانی ها را از کار بیاندازند. برتری به صورت نوبتی بین شاگردان آنتیگا و کواچ جا به جا می شد و هیچ تیمی در نظام تیمی ثبات نداشت، گاهی خوب گاهی بد.



این بازی پر نوسان تا جایی ادامه داشت که اشتباهات بازیکنان ایرانی نسبت به گذشته بیشتر شد و برتری لهستانی ها در به امتیاز تبدیل کردن توپ های برگشتی اختلافی 4 امتیازی در حساس ترین شرایط بازی ایجاد کرد. چند موقعیت برای بازگشت به بازی برای ایران به دست آمد اما این اتفاق رخ نداد تا لهستان موفق به کسب پیروزی در دومین ست شود. آنها با امتیاز 25 بر 21 این ست را به سود خود کردند.


ست چهارم
میرزاجانپور نقطه امید گواچ برای پیروزی در بازی و ست چهارم بود. او دریافت کننده ثابتش را یک بار دیگر به میدان آورد تا جایگزین قائمی شود که در حمله عملکرد خوبی نداشت. میرزاجانپور در همان اوایل ست چهارم تاثیر حضورش در میدان را نشان داد و ایران را در حمله موفق تر از گذشته کرد و همین موضوع دلیلی شد تا یک بار دیگر لهستان در ست چهارم، چهار امتیاز از ایران عقب بیافتد و برتری از آن ایران باشد.



هر چه قدر از بازی می گذشت اختلاف بین دو تیم بیشتر می شد و انگار لهستان دیگر عزم ست های پیش را برای برد نداشت. دریافت، حمله و دفاع مطلق از آن ایران بود و دقیقا مشکلی که در ست سوم برای شاگردان کواچ به وجود آمده بود سراغ لهستان رفت و عدم ثبات نظام تیمی کار دست آنتیگا داد.

فابیان درژگا، پاسور کهنه کار لهستانی ها برای نجات تیمش به میدان آمد و او همیشه نقش خود را به عنوان منجی عالی انجام می داد اما این بار کار مشکلی را پیش رو داشت و بازگرداند آن تیم به بازی کار مشکلی بود. اختلاف 8 امتیازی سرمربی حریف را به این فکر انداخت که نفرات اصلی را با استراحت همراه کند تا تیم برای ست پتجم آماده شود. ملی پوشان والیبال ایران توانستند با اختلافی 9 امتیازی لهستان را در ست چهارم مغلوب کنند تا ست پنجم سرنوشت تیم برنده را مشخص کند.




ست پنجم
پیروزی در ست پنجم برای دو تیم اهمیت بسیاری داشت چرا که سرنوشت صعود دو تیم در گروه پیروزی در این ست و بازی بود.
دو تیم طوفانی آغاز کردند و این سرویس ها بود که سرنوشت امتیازات ابتدایی ست پنجم را رقم می زد. لهستان در سرویس خوب شروع کرد اما ایران نشان داد در امتیازات حساس هم تیمی منظم است و می تواند بر جریان بازی مسلط باشد. همین عملکرد حرفه ای بازیکنان ایرانی در امتیازاتی که عقب بودند یک بار دیگر برتری را از آن کشورمان کرد و دو تیم در امتیاز 8 بر 6 زمین ها را عوض کردند اما این وقفه در جا به جایی زمین ها به سود لهستان شد و آنها بازی را به تساوی کشاندن تا همه چیز یک بار دیگر از اول شروع شود. ایران توانست با 2 امتیاز اختلاف شانس خود را برای پیروزی بیشتر کند اما حاشیه سازی های لهستانی ها تمامی نداشت و به مدت 2 دقیقه داوری را مورد اعتراض قرار داده بودند تا بازی به نفع آنها بچرخد اما این اتفاق رخ نداد و بازی از دست شان خارج شد و از همان وقفه به بعد اشتباهات این تیم بیشتر شد.



برتری ایران تا پایان بازی ادامه دار بود تا اینکه کشورمان به پیروزی 3 بر 2 در این دیدار دست یافت. ست پنجم با امتیاز 15 بر 11 به سود ایران پایان پذیرفت و شاگردان کواچ با این برد توانستند با در یک قدمی لهستان جا بگیرند.
نظرات 29 + ارسال نظر
فائزه شنبه 13 تیر 1394 ساعت 01:53

خداکنه ایران صعود کنه

رامین دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 06:32

در لیگ امسال بازیکنان کلا خسته بنظر می رسیدند وآن نشاط و استراتژی قبل را نداشتند دوباره صعود تیم ایران به اما و اگر ها شد .البته امید وارم اینبار این اما واگر ها به نفع ایران گردد .

ARAM یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 23:48 http://...5,d.bGg

انشاءالله بازی های بعدی رو جبران کنیم:

علی شنبه 6 تیر 1394 ساعت 15:46


همه بچه ها عالی بودند

رامین شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:59

آقا رضا تو رفتم یادت باشه ما لهستان رو اذیت کردیم
فقط ایران و عشق است

رضا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:51

فقط لهستان و بس ایرانی ها دیشب به علت گرمای تماشاگران پیروز شدند و گرنه لهستانی ها بهترین هستند...

یسنا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:30

افرین بچه ها فوق العاده بودید بخصوص شهرام دستش درد نکنه بعد از شهرام همدست مجتبی درد نکنه

mahsa شنبه 6 تیر 1394 ساعت 10:44

bache ha hamishe alian


gheyrat daran
:)

امیر شنبه 6 تیر 1394 ساعت 01:28

بردیم

محمدرضا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 01:17 http://poem-gozar.mihanblog.com

خداروشکر
ان شا الله بازی بعدم ببریم.لهستان برای تحقیر والیبال ما اومده بود اگه خدا بخواد سربلند باشیم

تینا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 01:05

بالاخره له کردیم لهستان پس ایرانی هابالا دست شهرام جون درد نکند گل کاشت

نسترن شنبه 6 تیر 1394 ساعت 01:02

ما بریدم
دم همه ی بچه والیبال گرم
مخصوصا میرزا جانپور

s"m"m شنبه 6 تیر 1394 ساعت 00:30

هوووووووووووووورا بردیم .چه بازی بودخدایی حرف نداشت میرزا جانپور وشهرام گل کاشتن سید

سارا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 00:23

واااااااااای بچه ها دمتون گرم......
فوووووووووق العاده اید. مرسی

هما شنبه 6 تیر 1394 ساعت 00:08

افرین افرین عاشقتم ایران

درسا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 00:06

به یاری ،خدا برنده شدیم
دست بازیکنان و فریاد مشوقین درد نکنه

درسا شنبه 6 تیر 1394 ساعت 00:03

به یاری ،خدا برنده شدیم
دست بازیکنان و فریاد مشوقین درد نکنه

شروین جمعه 5 تیر 1394 ساعت 23:33

امشب مالهستانومیکنیمشون

مهدی جمعه 5 تیر 1394 ساعت 23:06

بجه های والیبال هم که زائیدند

مجید جمعه 5 تیر 1394 ساعت 20:59

امیدوارم برنده بشه.....

ناصر جمعه 5 تیر 1394 ساعت 20:34

به نظر من زرینی همه چیز را خراب میکنه

ناناز جمعه 5 تیر 1394 ساعت 20:26

میبریم شک نکنید

سینا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 20:03

انشالله بردیم
ایران 3 1 میبره
هر کی بگه نظرشو ایران چند هیچ میبره

رامین جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:46

امشب بچه ها میترکونن

هر کی قبول داره ...

شایان جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:45

ایشااله

نسترن جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:32

ایشالا ببریم

محسن جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:26

امشب با پاسای زیبای معروف و آبشارای شهرام محمودی میبریم
انشالله

iman جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:24

hatman mibarim ishalah

فائزه جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:07

خداکنه امشب ببریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.