نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس ( 94.03.27 )

نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش نام 9 چهره را برای حضور در دو هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس اعلام کرد .


  برای هیئت مدیره پرسپولیس 5 نفر شامل جعفرکاشانی ( عضو سابق هیئت مدیره و ملی پوش سابق)، محمد زادمهر(ملی پوش سابق و عضو سابق هیئت مدیره )، حسین عبدی( دستیار سه سرمربی در پرسپولیس و بازیکن سابق تیم)، علی اکبر طاهری ( مشاور اقتصادی وزیر ورزش ) و حمیدرضا گرشاسبی(رئیس اداره کل تربیت بدنی تهران ) انتخاب شده اند که در این جمع حضور طاهری و گرشاسبی که از نزدیکان وزیر ورزش هستند نشان می دهد قرار نیست اتفاق تازه ای در این باشگاه رخ بدهد .جالب اینکه کاشانی و زادمهر نیز از سال فاجعه باری که بر قرمزها گذشته بازمانده اند و تنها عبدی احتمالا با توصیه امیرخادم به این جمع اضافه شده است .
  
در هیئت مدیره استقلال هم عباس کرد نوری، مسعود معینی، شهاب جهانیان، مقدادنجف نژاد و یک فرد دیگر(!) به عنوان اعضا نام برده شده اند که کردنوری پس از 20 سال غیبت به جمع مدیران بازگشته است . او انتخابی عجیب است که پس از دهه 60 و مدیریت استقلال دست اندکار انتشار یک مجله زیبایی اندام بوده است . مسعود معینی ملی پوش یابق فوتبال ایران و زننده گل قهرمانی آسیای استقلال ( باقی مانده از هیئت مدیره قبلی ) و مقداد نجف نژاد ( نماینده مردم بابلسر در مجلس) نیز چهره دیگر این هیئت مدیره است که البته حضور او برخلاف حرفهای قبلی مبنی بر عدم حضور چهره های سیاسی در هیئت مدیره دو باشگاه است .

اما نکته جالب این انتخاب حضور فردی به نام شهاب جهانیان است که در سابقه او حضور در فدراسیون سوارکاری به چشم می خورد که البته همشهری آقای گودرزی وزیر ورزش است . جهانیان عضو هیئت مدیره گهر درورد نیز بوده است ! در هیئت مدیره استقلال نام یک فرد خالی است و جالب اینکه اثری از منصور پورحیدری ، شاهرخ سبک دست و پندار توفیقی نیست که به نظر اعضای قطعی هیئت مدیره آبی ها بودند . اگر نفر پنجم گزینه مدیریت استقلال باشد ، باید منتظر اسمی باشیم که حداقل کمی آرامش خاطر برای هواداران به ارمغان بیاورد .

امروز ، از حرفهای اعضای هیئت مدیره این طور بر می آید که در پرسپولیس طاهری گزینه اول مدیرعاملی است . فردی که بعد از حمیدرضا سیاسی مدیریت باشگاه را برعهده داشت و حاصل حضورش اضافه شدن 9 بازیکن عجیب به جمع قرمزها بود . البته ممکن هم هست او مدیرعامل بعدی نباشد و حتی حسین عبدی مدیر پرسپولیس بشود.

به گفته نصرالله سجادی اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس از فردا (چهارشنبه) کار خود را آغاز می کنند و در همه امور دارای اختیار تام هستند.

وی در خصوص شرایط مالی این دو باشگاه گفت: هیات مدیره می تواند در راستای مقررات حامی مالی جذب کرده و همچنین وضعیت را برای برگزاری مزایده فراهم کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.