نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

فال روز جمعه 29 خرداد 94 | فال روزانه 1394

فال روز جمعه 22 خرداد 94 | فال روزانه 1394

فال روز جمعه 29 خرداد 1394


فال

فال روز جمعه 29 خرداد 1394

در این مطلب طالع روزانه متولدین هر کدام از دوازده ماه سال در روز 29 خرداد 1394 را برای شما دوستان گردآوری کرده ایم:

فروردین:

تا ده روز آینده مساله ی مالی نخواهید داشت. امروز قادر خواهید بود کارهایی که در انتظارشان بودید را انجام بدهید، و در   آنها برایتان پول وجود خواهد داشت. دوستان و خانواده تان را به شام دعوت کنید و خوش بگذرانید. اوقات خیلی خوشی خواهید داشت.

اردیبهشت:

امروز در طالعتان موفقیت در کار دیده می شود. همه چیز در شغلتان خوب است و به سرعت ترفیع می گیرید. این را به عنوان یک نشانه ی خوب برای اتفاقات آینده در نظر بگیرید. وقتی حالتان خوب بود با یک دوست قدیمی حرف بزنید. دلتان برایش خیلی تنگ شده است.

خرداد:

شرایط خودتان را حفظ کنید. اتفاقات، مصاحبات و شرایط نشان دهنده ی یک شغل بهتر خواهند بود. سرتان را بالا نگه دارید و ایمانان را قوی! افرادی که دوستتان دارند را باور کنید و حرفهایشان را باور کنید.

تیر:

اگر به دنبال آرامش روحی هستید باید خودتان به دنبالش بگردید. هیچ کس از آسمان فرود نمی آید تا تفکراتتان را اصلاح کند. مطالعه کنید، دعا کنید و گوش بدهید. امروز عزت نفس خیلی بالایی خواهید داشت و کارتان خوب پیش می رود. وظایف و مسولیت هایتان را به درستی انجام دهید.

مرداد:

امروز خیلی پرانرژی هستید. در مورد آینده تان خوش بین باشید و به سمت هدف هایتان قدم بردارید. خواهید دید که نتایج امتحانتتان مثبت خواهد بود و نمرات بالایتان در این درس بسیار کمکتان می کند. مراقب خودتان باشید و شاد باشید.

شهریور:

پول یعنی آینده ی شما! در بسیاری زمینه ها بسیار ثروتمند هستید و این ثروت فقط پول را شامل نمی شود. خانواده و سلامتی ثروت هایی هستند که نمی توان روی آنها قیمت گذاشت. خانواده تان را به قلبتان نزدیک نگه دارید و بدانید که نتیجه ی آن را خواهید دید.

مهر:

احساساتتان را کنار بگذارید. دست معشوقه تان را بگیرید، به او لبخند بزنید و احساس خوبی برایش بوجود بیاورید. آنهایی که امروز برایشان سخاوت به خرج می دهید و به آنها محبت می کنید در آیند می آیند و جواب همه ی محبت ها را خواهند داد.

آبان:

امروز یک رابطه ی متعهدانه به یک مرحله جدیدی از عشق و درک خواهد رسید. اگر به دنبال عشق هستید، فردی را ملاقات خواهید کرد که معنای جدیدی به واژه ی “عشق” خواهد بخشید.

آذر:

آیا می دانسیتید که شما قادرید در زیر سنگ و هر جایی که شده است ثروت را پیدا کنید. به عبارت دیگر، می توانید موقعیت های پول ساز را به راحتی کشف کنید. احتمالا آنها باید ماموریت ها و کارهای خلاقانه ای باشند که بسیار متفاوتند.

دی:

اگر امروز احساس بیماری می کنید، به بدنتان گوش کنید. بدنتان به شما می گوید که آرام تر باشید و کمی استراحت کنید. برنامه ی مورد علاقه تان را تماشا کنید و شربت آبلیمو بنوشید. به همه ی اعضای خانواده بگویید که تنهایتان بگذارند، و یا می توانید دراز بکشید.

بهمن:

امروز آرامش و گرمای روحی و معنوی برایتان شرایط خوبی فراهم کرده است. در بالترین نقطه ی جهان ایستاده اید و فقط می خواهید به اطرافیانتان لطف کنید و به آنها برسید. چه احساس خارق العاده ای دارید! این احساس را نزدیک به قلبتان نگه دارید و به شادی روحتان گوش کنید.

اسفند:

از بطالت و بی خیالی دست بکشید. به دقت در مورد آنچه که در کارتان انجام می دهید و موقعیتی که می خواهید در پایان سال به آن برسید فکر کنید. هیچ چیز نباید ثابت و بدون تغییر بماند. امروز به غرایزتان گوش کنید و پیرو نصیحت درون خودتان باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.