نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

بازی بعدی تیم ملی والیبال در لیگ جهانی 2015 : بازی ایران روسیه 94.03.24 ساعت 19:40

مرندی:مسابقه با قهرمان المپیک تجربه خوبی بود


لیبروی تیم ملی والیبال گفت: در نخستین حضورم در لیگ جهانی به مصاف قهرمان المپیک رفتیم و این مسابقه تجربی خوبی برای من بود.


   مهدی مرندی پس از پیروزی سه بر یک تیم ملی والیبال برابر روسیه در هفته پنجم لیگ جهانی افزود: نخستین حضور من در لیگ جهانی و تیم ملی بود و به همین دلیل شرایط برایم خیلی سنگین بود.

وی با بیان اینکه من باید جای بازیکنان بزرگی همچون ظریف و علیزاده بازی می‌کردم، گفت: با کمک کادرفنی و دیگر بازیکنان استرسم کم شد و پاقدم من نیز خوب بود و سه بر یک به پیروزی رسیدیم.

لیبروی تیم ملی والیبال تصریح کرد: مسابقه با بهترین تیم جهان در اولین حضور در لیگ جهانی برایم خیلی تجربه خوبی بود و امیدوارم در مسابقات بعدی بهتر بازی کنم.

وی مسابقه دو با روسیه را بسیار سخت دانست و گفت: هر دو تیم از یکدیگر آنالیز دقیق تری خواهند داشت و این کار را سخت تر می کند. امیدوارم برنده میدان باشیم تا با امتیاز بیشتری به تهران برویم.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر یک روسیه شد و امروز در دومین مسابقه به مصاف این تیم می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.