فال روز سه شنبه 26 خرداد 94 | فال روزانه 1394

359799_516

فال روزانه سه شنبه 26 خرداد 94

متولدین 26 خرداد ماه ،تولدتون مبارک -سایت فان بست بهترین ها را برایتان آرزومند است .

متولد فروردین : امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید.   با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید.

متولد اردیبهشت : اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

متولد خرداد : طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. سعی کنید امروز هیچ تصمیم بزرگی نگیرید. فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت.

متولد تیر : امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

متولد مرداد : شما امروز فکر می‌کنید که به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده‌اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

متولد شهریور : گیر کردن در جزییات ممکن است شما را آزار دهد به خاطر اینکه شما معمولا ترجیح می‌دهید که روی مسائل کلی و بزرگ تمرکز کنید. با این وجود ممکن است با مسئله مهم و ضروری مواجه شوید که به مسائل اساسی بازگردید همچنانکه از یک موضوع حساس در یک روز شلوغ وپرکار پیروز بیرون آمده اید. در نهایت شما می‌خواهید که از زندگی لذت ببرید بنابراین یک تعادل سالم بین جاه طلبی ها و افکار ماجراجویانه خود ایجاد کنید.

متولد مهر : شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

متولد آبان : شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌‌‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

متولد آذر : به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

متولد دی : اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

متولد بهمن : شما تنها نیاز دارید که برای یک روز یا دو روز دیگر خود را مجهز کنید، و بعد انرژی خود را برای جنگیدن و پیروز شدن بکار گیرید. اما تمرین خودبازداری کاملا با خودداری از بیان احساسات متفاوت است. شما باید راهی پیدا کنید که تاثیر احساساتتان را برای خودتان نگاه دارید، به خاطر اینکه این کار سلامت روانی و روحی شما را در طی روزهای آینده تضمین می‌کند. زمانی را تنها برای خودتان اخنصاص دهید تا تصورات زیبای خود را از رویاهایتان تکمیل کنید.

متولد اسفند : اگرچه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمرکز شدن روی کارهای روزمره می‌تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و به شما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما این کار اکنون برای شما آسان نیست چرا که می‌توانید فرصت‌هایی را که در اختیار دارید ببینید و مجبور به پذیرش بعضی از تغییرات غیر قابل اجتناب باشید. افکارتان را به لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ می‌دهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.