نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

لیگ جهانی والیبال 2015 : نتیجه بازی دوم ایران و امریکا 94.3.11

لیگ جهانی والیبال 2015

شکست دوباره تیم ملی والیبال مقابل آمریکا


تیم ملی والیبال ایران دومین بازی خود در هفته سوم لیگ جهانی والیبال را هم به آمریکا واگذار کرد.

 
  تیم ملی والیبال ایران دومین بازی خود در هفته سوم لیگ جهانی والیبال را با نتیجه 3 بر یک به آمریکا واگذار کرد تا با دست خالی لس‌آنجلس را ترک کرده باشد.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی ایران برای بازی دوم تیمش مقابل آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی از شهرام محمودی، سعید معروف، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، محمد موسوی، عادل غلامی و فرهاد ظریف (لیبرو) استفاده کرد.

با توجه به شناختی که تیم ملی ایران پس از شکست در بازی نخست مقابل آمریکا به دست آورده بود و جو تمام ایرانی سالن «گیلن» شهر لس‌آنجلس، پیش‌بینی می‌شد که شاگردان کواچ با شرایط بهتری بازی را شروع کنند اما برتری مطلق در دو ست ابتدایی بازی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی بود و تیم ایران ست‌های اول دوم را با نتایج مشابه 25 بر 16 به تیم میزبان واگذار کرد.

شاگردان کواچ در دو ست ابتدایی بازی تنها 12 امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع روی تور و 17 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و در مقابل بازیکنان تیم ملی آمریکا 29 امتیاز از حمله، هشت امتیاز از دفاع روی تور و 10 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آوردند. در ست دوم، سامان فائزی و میلاد عبادی‌پور به جای عادل غلامی به کار گرفته شدند.

بازیکنان ایران در ست سوم، چهره کاملاً متفاوتی را از خود نشان دادند. آنها با جبران ناهماهنگی‌ها و ضعف دریافت در ست‌های اول و دوم بازی، توانستند حریف را تحت فشار قرار دهند و از همان ابتدا تیم برتر میدان باشند. این ست با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران تمام شد تا روحیه از دست رفته مجدداً به تیم برگردد.

در ست چهارم اما تیم ملی آمریکا با سرویس‌های میکا کریستنسن به بازی برگشت و اختلاف امتیازات مثل ست‌های اول و دوم زیاد شد. تیم ملی آمریکا ست چهارم را با نتیجه 25 بر 20 و این بازی را هم 3 بر یک به سود خاتمه داد تا هر شش امتیاز این دو دیدار را به دست‌ آورده باشد.

نظرات 7 + ارسال نظر
moeni marzie@yahoo.com دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 19:24 http://yahoo.comment

:وکر از والیبالیستهای خوب کشورمان.ولی باید گفت تیم آمریکا وسیله‌ای بزرگ به غیر از قدرت بدنی، آنها قدرت فکری بالایی دارند. آنها یک طراح خوب در ترکیب تیم دارند.که تیم رانه فقط رهبری میکند بلکه به تیم در اجرایی تاکتکتیکتها فرم و نقشه میدهد.مابازی دوم حداقل نقشه های قابل اجرا خوبی نداشتن به که بتوانیم از خودمان دفاع کنیم.باتمام احترام به سعید معروف. ولی وی در این بازی نتوانست نقش کلیدی برای تیم باشد.و بچه ها فقط یا بیشتر بر قدرت بدنی تکیه کردند.

سارا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 17:05

خوب بازی نکردن خدا میدونه چ مشکلی براشون پیش امده خدا به خیر کنه

سیده فاطمه حسینی دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 16:33

من از اینکه این بازی رو هم باخت دادیم ناراحتم ولی می دونم بچه های ما از پسش بر میان و می تونن تو بازی های بعدی مقابل لهستان و روسیه پیروز بشن تازه ما دو بازی دیگه با آمریکا تو کشور خودمون داریم وبا حضور شماتماشاچیان ایرانی وتشویق های شمابچه ها با روحیه شاد وارد زمین می شن و روحیه شاد از زمین خارج می شوند . با آرزوی موفقیت برای تیم ملی والیبال ایران . یا علی بگو حماسه ای به پاکن دوباره .

متین دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 13:19

با سلام تیم ایران مثل گذشته قدرتمند ظاهر شد اما یکم با دوران اوجش فاصله داشت.هر چند بازی روبروی قهرمان لیگ گذشته کار آسونی نیست ولی اونا با استفاده از تجربیات گذشته و میزبانی تو نستند پیروز باشن.امیدوارم روند رو به رشد والیبالمون حفظ بشه و شاهد درخشش ملی پوشامون تو بازیهای آینده باشیم.دست همه ی بچه های تیم ملی درد نکنه خسته نباشید میگم بهشون.واسه مربی دوسداشتنیمونم آرزوی موفقیت میکنم ایشالا بازیهای آینده جبران کنن.

اتنا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 13:05

کیمیا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 12:21

و من میبالم به مردان باغیرت سرزمینم
مهم برد نیست، اگر با چشم باز نگاه کنیم میبینیم که هنوز هم والیبال کشورمون از ورزشی که تا بحال حتی نتوانسته تا این حد خوش بدرخشد ولی توجهات زیادی را به سمت خود دارد، برترین است
مردان بلندقامت سرزمینم با تمام توان خود در میدان ظاهر شدند و با وجود شکستشان باز هم فرصت های بسیار براب بازگشت به روزهای اوج دارند
و تشکر ویژه تر به لیبروی تیم ملی، فرهاد ظریف که با وجود درد در ناحیه مچ دست باز هم در میدان حاضر شد و شاهکار کرد
و یه تشکر ویژه دیگه برای یار شماره 1 تیم ملیم، شهرام محمودی، که در ست اول با وجود مشکلی که برایش پیش آمده بود، خوش درخشید
و ممنونم از سرمربی عزیز تیمم، اسلوبودان کواچ، که تمام سی خود را برای تیمش انجام داد
و خطاب به برخی: ای کاش ما یاد میگرفتیم بجای آنکه از دیگر کشورها حمایت کنیم کمتر سرمربی تیم کشور خودمان را بکوبیم
اگر شما در آن بازی حساس بودین؛ چگونه رفتار میکردید؟
شما یک ایرانی هستید که اینطور به سرمربی تیم ملی کشورتان حمله میکنید؟
افسوس و باز هم افسوس

متشکریم ای بلندقامتان

زهرا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 12:03

واقعا ناراحت کنندس ک بچه های تیم ملیمون باختند ولی من مطمعنم ک تمام تلاش خودشون رو کردند چون من خودم ورزشکارم میدونم که چه استرسی رو تحمل کردن و چه قدر این شکست براشون ناراحت کننده بوده امیدوارم که همیشه موفق باشید بچه های تیم ملی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.