نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتیجه زنده بازی بارسلونا و بایرن مونیخ - 1394.02.22

علی رغم شکست 3-2 مقابل بایرن در آلیانس آره نا

بارسلونا به فینال چمپیونزلیگ رسید


بارسلونا علی رغم شکست 3-2 مقابل بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان، با پیروزی 5-3 در مجموع دو دیدار راهی فینال شد.


 (لینک مربوط به پیش بازی رئال مادرید و یوونتوس) بایرنی ها که در دیدار رفت 3-0 شکست خورده بودند، در دیدار امشب توانستند 3-2 به پیروزی برسند اما این نتیجه برای صعود به فینال برلین کافی نبود.
آبی و اناری ها بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه چهار راکیتیچ نخستین موقعیت گلزنی را برای بارسا ایجاد کرد، اما نویر موفق به دفع توپ شد. بعد از این موقعیت بایرنی‌ها در دقیقه 7 گل نخست بازی را به ثمر رساندند. کرنر ارسالی ژابی آلونسو روی نقطه پنالتی به مهدی بن‌عطیه رسید و او توانست دروازه کاتالان‌ها را باز کند.



هشت دقیقه بعد نیمار گل مساوی را وارد دروازه نویر کرد. پاس فوق‌العاده مسی به سوارز رسید، او بدون مزاحمت از آلونسو عبور کرد و توپ را به نیمار رساند. این بازیکن هم کار را تمام کرد.



بعد از این گل بارسا باز هم توسط سوارز و جرارد پیکه حملاتی را روی دروازه میزبان ترتیب داد، اما بایرنی‌ها هم بیکار نبودند. مولر و لواندوفسکی هم در تلاش برای ایجاد خطر روی دروازه تراشتگن بودند. دقیقه 29 باز هم بارسلونا به گل رسید. شواین‌اشتایگر در وسط زمین توپ را از دست داد؛ سوارز توپ را گرفت و به جلو حرکت کرد و در حالیکه بواتنگ و بن‌عطیه جا مانده بودند، توپ را به نیمار رساند و این بازیکن موفق شد گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه نویر کند.



بعد از این گل بایرن هجومی‌تر به بازی ادامه داد. شواینی دقیقه 38 یک ضربه سر خطرناک به توپ زد، اما تر اشتگن توانست توپ را به کرنر بفرستد. دقیقه چهل تیاگو سه نفر از یاران بارسا را دریبل کرد و توپ را به لواندوفسکی رساند، اما باز هم تر اشتگن در دفع توپ موفق نشان داد. این نیمه با نتیجه 2 بر 1 به سود بارسلونا به پایان رسید.
آمار بازی رأی به برتری بایرن در دوندگی، مالکیت توپ، و شوت به سمت دروازه می‌داد. در نیمه دوم هم باواریایی‌ها تقلای بیشتری برای حمله و ایجاد موقعیت از خود نشان دادند. تیاگو، رافینیا و برنات چند حرکت را ترتیب دادند، اما هیچکدام به مقصد نرسید.
بالاخره دقیقه 59 رابرت لواندوفسکی روی پاس شواین‌اشتایگر موفق شد دروازه تر اشتگن را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.



بارسایی‌ها در مقابل تلاش می‌کردند بتوانند روی ضد حملات دروازه نویر را تهدید کنند، اما در این نیمه چندان موفق نبودند. در مقابل دقیقه 74 بایرن گل سوم را هم به ثمر رساند. از پشت محوطه جریمه بود که توماس مولر  توپ را به گوشه سمت راست دروازه بارسلونا فرستاد.



دقیقه هشتاد صحنه کرنر آلونسو و تصاحب توپ توسط بن‌عطیه تکرار شد اما این بار توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. این آخرین موقعیت بایرن در این بازی بود در حالیکه کاتالان‌ها در این نیمه هیچ فرصت جدی و خطرناکی نداشتند. در پایان نود دقیقه گرچه بایرن مونیخ با حساب 3 بر 2 پیروز میدان شد، اما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بارسلونا 5 بر 3 حریف آلمانی خود را شکست داد و به فینال صعود کرد.
بایرن‎مونیخ بارسلونا

بایرن‎مونیخ3 : 2 بارسلونا
7 ' مهدی بن عطیه

15 '

نیمار
29 '

نیمار
41 ' رافینا

45 ' تیاگو آلکانترا

59 ' رابرت لواندووسکی

64 '

ایوان راکیتیچ
74 ' توماس مولر

76 ' رابرت لواندووسکی

81 ' ژابی آلونسو

84 ' سباستین رود

85 '

پدرو
نظرات 3 + ارسال نظر
امیر سام چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 20:04

هم این نیس که بارسا باخته مهم اینه که رفته فینال

علی چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 16:05

اینم از بایرن تیم بعدی .خخخخخخخ.ولی انصافا تو بازی رفت مسی ترکوند.عاشقشم به موالا ایرانیا بازی میکنن اینام بازی میکنن

یکتا چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 06:07

بازی خیلی خوبی بود....
خیلی خوشحالم که بایر برد...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.