نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

پیش بازی ذوب‌آهن و نفت

دست گرمی حساس قبل از فینال حذفی

پیش بازی نفت ـ ذوب‌آهن


نفت‌تهران که هفته گذشته در تهران بعد از 19 هفته بی شکستی در لیگ به فولاد باخت، در اصفهان به مصاف ذوب‌آهنی می‌ رود که در اصفهان، شکست ناپذیر نشان می‌ دهد.


به گزارش "ورزش سه"، بازی هفته بیست و ششم دو تیم آخرین شانس های تیم ذوب‌آهن را به محک می‌نشیند. ذوب‌آهن نبرد، دیگر براساس قواعد ریاضی هم نمی‌ تواند به قهرمانی فکر کند اما برای آنها برد در این مسابقه یک گام رو به جلوست؛ آنها سهمیه آسیا را می‌ خواهند و دوست دارند قبل از بازی فینال جام‌حذفی دست بالا را نسبت به نفت داشته باشند.

* ذوب‌آهن با 39 امتیاز در رده ششم است. آنها اگر ببرند و استقلال در بازی برابر ملوان ببازد به رتبه پنجم صعود می‌کنند که این بالاترین عنوان آنها بعد از 3 سال بحران خواهد بود.

* نفت 48 امتیازی و صدرنشین 10 هفته اخیر لیگ اگر ببرد صدرنشین می‌ ماند و اگر مساوی کند به شرط مساوی یا باخت تراکتور برابر سایپا صدرنشین می‌ماند.

* در بازی رفت که روز 10 مهر در تهران برگزار شد 2 تیم برابر هم به تساوی بدون گل رسیدند. این نتیجه ای است که ممکن است با گل در بازی پنجشنبه هم تکرار شود. ذوب‌آهنی ها خوب بلدند نقاط قوت نفت روی ضربات ایستگاهی و ضدحملات سریع را ببندند. اینطور می‌ شود گفت که این دو تیم شبیه ترین تیم ها به یکدیگرند.

* مسعود حسن زاده مهاجم پدیده ذوب‌آهن تنها بازیکن محروم میدان است. این سومین باری است که این بازیکن سابق داماش از حضور در یک بازی حساس به دلیل دریافت کارت، محروم می‌ شود.
* نفت، رکورد دوران بی شکست را در لیگ های دهه 90 ثبت کرده و بعد از 19 بازی بی شکست هفته قبل به فولاد باخت و حالا ذوب‌آهن بیشترین دوران بی شکستی را دارد. آنها 8 بازی است در لیگ نباخته اند و 5 برد و 3 مساوی دارند.

* دو تیم 10 بار در لیگ‌برتر به مصاف هم رفته اند. ذوب‌آهن 8 بار برده و 2 بار مساوی کرده، 13 گل زده و 4 گل خورده است و همیشه در اصفهان نفت‌تهران را شکست داده است.

* ذوب‌آهن و نفت، فینالیست های جام‌حذفی هم هستند که روز سوم خرداد در این مرحله باید با هم بازی کنند. 38 روز دیگر آنها در این فینال با هم بازی می‌ کنند. این احتمال وجود دارد که هر دو تیم قبل از بازی فینال سهمیه آسیایی خود را قطعی کرده باشند.

* نفت و ذوب‌آهن در نیم فصل دوم تیم های اول و دوم مسابقات هستند.

* به نظر می‌ رسد سال بعد نه، اما در سال های بعدتر نبرد این دو مربی را باید در دربی استقلال و پرسپولیس به تماشا نشست. دو مربی اهل مطالعه و استفاده از کار تیمی با جنم و کاریزمای یک سرمربی. یحیی و منصوریان در نسل 98 با هم هم‎تیمی بوده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.