نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

پیش بازی تراکتورسازی و سایپا

بازگشت معلم مغضوب به یادگار

پیش بازی تراکتورسازی ـ سایپا


مجید جلالی پس از یک فصل تلخ در تبریز دوباره به این شهر بازمی گردد. جالب اینکه او فصل پیش در همین بازی سایپا کار خود را از دست داد.


  تراکتورسازی در هفته گذشته به سپاهان 2 ـ 1 باخت اما حفظ تساوی تا دقیقه 90 می‌ توانست آنها را صدرنشین کند. آنها حالا با توجه به احتمال از دست دادن امتیاز نفت در اصفهان فقط برای پیروزی به تبریز می‌ آیند و البته جلالی به دنبال اثبات چیزی است که در تبریز موفق به نمایش آن نشد.

* تراکتورسازی با 47 امتیاز دوم است اما بهترین تفاضل گل را دارد، بنابراین با یک برد، به شرط پیروز نشدن نفت‌تهران به صدرجدول می‌ رود. این، لحظه ای است که هواداران این تیم پرطرفدار مدت هاست که انتظارش را می‌ کشند.

* سایپا، با 37 امتیاز هفتم است. بنابراین اگر تراکتورسازی را ببرد و ذوب‌آهن در اصفهان به نفت ببازد قادر است به رتبه پنجم صعود کند و کورسوی امید برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا پیدا کند.

* دو تیم در روز 11 مهرماه بازی رفت را برابر هم انجام دادند که تراکتورسازی در کرج، میزبان را با نتیجه یک ـ صفر شکست داد.همچنین این دو تیم در جام‌حذفی هم به مصاف هم رفتند و تبریزی ها بار دیگر این بار در ضربات پنالتی برنده شدند. اما سومین بازی نارنجی ها و قرمزها سخت ترین و حساس ترین آنهاست.

* هفته گذشته سایپا 3 ـ صفر صبا را برد و بهترین نتیجه هفته را به دست آورد. شاگردان جلالی در ابتدای نیم فصل هم در تبریز با نتیجه 3 ـ 2 گسترش فولاد را شکست داده اند و بنابراین با روحیه به این شهر می‌روند، اگرچه تراکتور به مدد هواداران فقط به پیروزی می‌ اندیشد.

* تراکتورسازی در اصفهان 2 ـ یک به سپاهان باخت، آنها گل اول را زده و شانس زیادی برای موفقیت داشتند. اما با شکست مقابل سپاهان مدعی، تنها دلخوشی آنها 17 گله شدن ادینهو و آقای گل شدن قطعی او شد. ادینهو در بازی مقابل سایپا وعده گلزنی داده است.

* سعید آقایی، خالد شفیعی و فرشاد احمدزاده بازیکنان محروم تیم تراکتورسازی در بازی برابر سایپا هستند. البته سایپا هم یک بازیکن محروم دارد که بازیکن مورد اشاره روزبه شاه علیدوست است.

* تراکتورسازی در حالی هفته گذشته به سپاهان باخت که قبل از آن در 5 بازی متوالی صاحب پیروزی شده بود. تونی اولیویرا که در تبریز در همه مسابقات (به جز یک تساوی مقابل الاهلی عربستان) برنده شده، باز هم می‌ خواهد پیروزی را در آغوش بگیرد.

* سایپا در 3 بازی اخیر 7 امتیاز گرفته و بهترین تیم سه هفته اخیر مسابقات لیگ‌برتر است.

* سایپا از بهمن 88، طی 9 بازی متوالی از پیروزی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی بازمانده است. تبریزی ها امیدوارند این روند ادامه داشته باشد.

* سرمربی تیم سایپا یعنی مجید جلالی سال گذشته سرمربی تراکتورسازی بود که در میانه فصل، جای خود را به سرمربی امروز تراکتورسازی یعنی همین تونی اولیویرا داد. تونی در سبکی مربیگری می‌کند که همواره مورد انتقاد مجید جلالی و همفکران او بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.