نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

نتایج زنده | خبرهای روز دنیا | اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس,مو

نتایج زنده ، ‏جام ملت های آسیا 2015 استرالیا ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ،اخبار کشتی، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

کیانی: تونی بهترین گزینه برای سرمربیگری است

همچنان در کورس باقی مانده ایم

کیانی: تونی بهترین گزینه برای سرمربیگری بود


تراکتورسازی که دو هفته ای بود نتایج قابل قبولی نمی‌ گرفت، موفق شد در قم با یک برد پرگل از سد صبای قم بگذرد. این اولین پیروزی پس از جدایی رسول خطیبی بود.


 مهدی کیانی در مورد این دیدار گفت: این بازی برای هر دو تیم خوب بود در هفته های اخیر اگرچه نتیجه نگرفتیم اما با همدلی توانستیم به گل برسیم. گل زودهنگاممان باعث شد که گل های بعدی را هم به ثمر برسانیم بچه ها واقعا زحمت کشیدند.
  
او در مورد اینکه توانسته اند امتیازهای از دست رفته را در این دیدار جبران کنند ادامه داد: از لحاظ امتیازی کمی عقب هستیم اما همچنان در کورس باقی مانده ایم. هفته به هفته جلو می‌رویم انشاالله بردهای خوبی نصیبمان شود تا بتوانیم خودمان را به صدرجدول نزدیک کنیم.

کیانی در مورد تغییراتی که در ترکیب در بازی با صبا صورت گرفته بود، نظرش را اینگونه بیان کرد: چیدمان ترکیب تصمیم آقای رحیم زاده بود ما هم به آن احترام گذاشتیم قبل از بازی تمرینات خوبی انجام دادیم جا دارد که به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید بگویم.

هافبک تراکتورسازی در مورد جدایی رسول خطیبی و جانشینی احتمالی تونی به جای او گفت: چیزی زیادی نمی‌ توانم بگویم و دخالت کنم ولی همه مان ناراحت و شوکه شدیم. ما بازیکنان باید کار خودمان را انجام دهیم و دل هواداران را شاد کنیم چون تصمیم گیری ها به باشگاه مربوط می‌ شود. آقای تونی مربی بسیار خوبی است و با تیم ما کار کرده او می‌تواند گزینه خیلی خوبی برای سرمربیگری باشد و برایش آرزوی موفقیت می‌ کنیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد تغییرات در کادرفنی در این مقطع از فصل به تراکتورسازی ضربه نمی‌ زند پاسخ داد: به هر حال از لحاظ روحی روانی به ما ضربه می‌ زند اما همانطور که گفتم نمی‌ توانیم در این مساله دخالتی داشته باشیم.

کیانی در پایان در مورد دیدار با نفت‌مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم از رقابت های لیگ‌برتر افزود: هیچ تیمی را نمی‌ توان دست کم گرفت بخصوص اینکه همه تیم ها جلوی تراکتورسازی انگیزه دارند در ضمن بازی در خانه حریف است و آنها به دلیل حضور هوادارانشان انگیزه دارند ولی ما به این برد خیلی احتیاج داریم انشاالله بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.